Poslovna ženska je lahko modna ikona

Avtor Maruša Žibert — 29.07.2014
Komentiraj!
Svobodno kombiniranje, od kril do hlač s suknjičem, in igranje s kroji je dopuščeno ženskam pri izbiri obleke za razgovor. Jerneja Podbevšek Zhembrovskyy, ki je delila z nami nasvet za izbiro obleke za razgovor, pravi, da je dandanes poslovna ženska lahko tudi modna ikona.
Poslovna ženska je lahko modna ikona

Jerneja Podbevšek Zhembrovskyy odsvetuje živalske vzorce (Vir slike: Dejan Nikolič).

»Dobre, pa tudi slabe poskuse modnih ikon lahko opazimo tudi v politiki. Tudi sama sem zagovornica tega. Najpomembneje pri ženskah je to, da ne posegajo po preglobokih dekoltejih in kratkih krilih,« svojo ženstvenost naj poudarijo raje z dobro krojenimi, prilegajočimi kostimi in dodatki, kot je dober pas, pravi Jerneja. Tega si lahko nadenejo čez suknjič.

Brez živalskih vzorcev

Ženske si lahko dovolijo malo več, dodaja. A pri izbiri krila, suknjiča ali obleke, naj ostanejo pri klasičnih barvah – črni, rjavi, odtenkih pudra, sivi in beli, monotonost pa lahko razbijejo z barvnimi bluzami. Odsvetuje živalske vzorce.

Nakit naj ne cinglja

Pri izbiri nakita je njen pogled malce drugačen, priznava. Zagovarja masivne kose nakita. »Vendar to naj bo le en ´statement´kos,« ki pa je lahko opazen. »Pomembno pa je, da nakit ne rožlja ali cinglja,« saj je to povsem neprimerno in moteče v poslovnem svetu.

Oblecite se po nasvetu Jerneje

In njena izbira za razgovor? »Belo krilo in bel peplum suknjič, ki ga poudarite s tankim črnim pasom, črna bluza, ki se okoli vratu zaveže na mašnjo, črna usnjena torbica in salonarji z visoko peto v puderni kožni barvi.«

Jerneja Podbevšek Zhembrovskyy se podpisuje pod blagovno znamko The Lie by JPZ, ki je nastala leta 2010. Blagovna znamka združuje različne modne kose, od oblek, nakita, torbic, rokavic pa do pokrival. Ambiciozna oblikovalka namerava svoj program širiti tudi na izdelke za dom, s čimer se želi predstaviti širši slovenski in tuji javnosti.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!