Poslovne vizitke, prijazne socialnim omrežjem

Po končanem sestanku je malo verjetno, da vas bo kdo vprašal, ali ste aktivni na Twitterju oz. ali imate LinkedIn profil, zato je pomembno, da imate vse takšne podatke že na vaši poslovni vizitki.
10 razlogov, zakaj NE pisati poslovnega bloga

10 razlogov, zakaj NE pisati poslovnega bloga. (Vir slike: sxc.hu)

V kolikor se odločite popisati še nepopisan del vaše poslovne kartice, imejte v mislih, da povezave na vaše socialne profile ljudem sporočajo, da imate napreden pristop k poslovanju. Vsekakor so informacije na vaši poslovni vizitki pomembne, saj s tem drugim dajete možnost, da stopijo v stik z vami na način, ki jim je najbližji. Predstavljamo vam nekaj primerov poslovnih vizitk, ki so naklonjene socialnim omrežjem.

Preprosta poslovna vizitka
Nanjo dodajte zgolj socialno omrežje, kjer ste najbolj aktivni. Na primer: poleg osnovnih informacij dodajte še vaš Twitter. V kolikor ste precej aktivni na različnih omrežjih, vendar ne želite vseh teh informacij napisati na vašo poslovno vizitko, lahko zgolj navedete, pod katerim imenom vas lahko nekdo najde na večini poslovnih omrežij.

Poslovna vizitka “več je boljše”
Če vam preprosta vizitka ne diši, lahko nanjo dodate povezave na vsa socialna omrežja, kjer ste aktivni. Na primer: poleg osnovnih informacij navedete še vaš Twitter, Facebook profil, povezavo do profila na LinkedIn itd.

Poslovna vizitka z vašim blogom
Popolnoma običajno je, da imate na poslovni kartici spletni naslov vašega podjetja – zakaj ne bi dodali še naslov vašega bloga?

Poslovna vizitka z osebnimi in poslovnimi podatki
Problem je najti ravnotežje med zasebnimi podatki in poslovnimi informacijami. Podam svoj Twitter ali poslovnega? Navedem svoj mobilni telefon ali zadostuje telefonska številka podjetja? Vključim na vizitko še svoj blog ali zgolj spletno stran podjetja? Na vsako izmed vprašanj morate odgovoriti in tako boste prišli do lastnega ravnotežja.

Bodite inovativni s QR kodo
Po končani konferenci se udeleženci znajdejo v preobilju poslovnih vizitk in takrat je pomembno, da vaša poslovna vizitka izstopa. Vizitke izstopajo zaradi dejavnikov, kot so kakovostni papir, atraktivni dizajn, napredne tehnologije itd. Najnovejše vizitke vsebujejo tudi dvodimenzionalno kodo za hitri odziv QR (ang. quick response), ki jo preberete s pomočjo mobilnega telefona in si naložite besedilo, slike, video posnetke in spletne naslove lastnika takšne vizitke.

Promovirajte svoj izdelek ali storitev s pomočjo vizitk
Na format velikosti poslovne kartice natisnite vaše povezave na socialna omrežja in vizitke delite na zabavah in ostalih dogodkih. Nič ni narobe, če imate pri sebi fotoaparat in udeležence dogodka slikate ter jim izročite vizitko s spletnim naslovom, kjer bodo fotografije diskretno objavljene.

 

Vir: Swallow, Erica. 12 Clever Social Media-Friendly Business Cards. Mashable.com, 12.7.2010

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje