Poslovni načrt: 10 najpogostejših napak

V kolikor nameravate odpreti svoje podjetje in imate namen napisati poslovni načrt si preberite spodaj naštetih in opisanih deset najpogostejših napak, ki jih podjetniki naredijo pri pisanju poslovnega načrta. Veliko uspeha pri pisanju!
Poslovni načrt: 10 najpogostejših napak

Poslovni načrt: 10 najpogostejših napak. (Vir slike: sxc.hu)

1. Zgrešen namen

Pomembno je načrtovanje in ne zgolj dokument. Mnogi podjetniki so mišlenja, da je poslovni načrt nujen dokument in ga zato napišejo, kasneje pa zgolj pri tem tudi ostane.

Planiranje je proces postavljanja ciljev in temeljev za kasnejše preverjanje uspeha in doseganja zastavljenih ciljev. Poslovni načrt sam po sebi je zgolj prvi korak, saj se le-ta neprestano spreminja, popravlja in dopolnjuje.

2. Pisanje poslovnega načrta na hitro in vse hkrati

S poslovnim načrtom nikar ne hitite, pisati ga morate po delih in postopno. Najprej se lotite dela, ki vas najbolj veseli in zanima, ali pa dela, ki vam bo prinesel takojšnje rezultate.

3. Prenehanje planiranja

V kolikor je vaš poslovni načrt dokončan, potem tudi za vaš posel ni več poti naprej. Poslovni načrt morate neprestano dopolnjevati, tudi če gre zgolj za najmanjše spremembe.

4. Skrivanje poslovnega načrta

Nikar ne skrivajte poslovnega načrta pred svojim timom. Uporabite zdravo pamet pri tem, kaj boste delili z ostalimi in kaj ne. Presenečeni boste koliko dobrih idej vam lahko ponudijo vaši zaposleni, nekatere informacije, kot so npr. plače, pa le obdržite zase.

5. Izdani računi še ne pomenijo dobička

Čakanje na stranke, da poravnajo svoje obveznosti vam lahko močno spremeni finančne načrte.

6. Preveč prioritet

Poslovni načrt, ki ima poudarjene trii ali štiri poglavitne točke je dober načrt, saj vsakdo lahko razume in si zapomni nekaj poglavitnih točk. Nikar pa si ne postavite 20 prioritet.

7. Precenjevanje poslovne ideje

Zgolj sama poslovna ideja še ne prinese vrednost. Pravo vrednost prinese posel zgrajen na tej ideji.

Sama poslovna ideja vam ne bo prinesla uspeha, uspeh prinesejo zaposleni, ki vsak dan prihajajo na delo, odgovorjeni telefonski klici, grajenje produktov, naročila, dostava, storitev in na koncu še stranka, ki plača račun.

8. Premalo podrobnosti

Nikar ne mislite, da podrobnosti, kot so razdelitev nalog, datumi- kdaj se mora kaj zgoditi, do kdaj mora biti kaj narejeno, kdo mora narediti določeno zadevo… niso pomembne.

9. Preveč podrobnosti

V kolikor smo vam v prejšnji točki svetovali, da ne zanemarjate podrobnosti, vam v tej točki svetujemo, da nekatere podrobnosti brez slabe vesti lahko zanemarite. Nihče vam ne bo zameril, če ne boste napovedali mesečnega denarnega toka za nekaj let v naprej, saj je le-tega težko napovedati v začetku poslovanja.

10. Absurdne napovedi

Nihče ne verjame absurdno visokim napovedim. V kolikor boste napovedovali previsoke dobičke si bodo investitorji in ostali, ki bodo brali vaš poslovni načrt ustavrili mnenje, da ste nerealni.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje