Poslovni odnosi med spoloma

Avtor Ursa Kostic — 13.08.2009
Komentiraj!
Poslovno okolje odnose med spoloma dostikrat dodatno zakomplicira, saj ženske in moški pri komunikaciji navadno uporabljajo drugačne strategije, ki jih lahko nasprotni spol napačno interpretira.
Poslovni odnosi med spoloma

Ženske so z venere, moški so z marsa.

Za moške so recimo šale in zbadljivke normalen način komuniciranja s katerim želijo utrditi svoj družbeni položaj, ženskam pa se to zdi arogantno in zlonamerno. Kljub temu takšno zbadanje ni škodljivo, če sodelujejo vsi vpleteni.

Moški navadno tudi neradi sprašujejo za pomoč, saj s spraševanjem ne želijo ogroziti svojega ugleda. Ženskam pa se zdi takšno obnašanje otročje in celo arogantno.

Moški navadno tudi ne dajejo povratnih informacij, zato ženske mislijo, da njihovo delo ni cenjeno ali celo, da so diskriminirane in postanejo kritične. Kljub temu konstruktivne povratne informacije pomagajo izboljšati produktivnost, zato naj postanejo del poslovanja.

Po drugi strani je za ženske značilna empatija, vendar se moškim zaradi tega ne zdijo primerne za vodilne položaje. Z doseganjem sodelovanja med vpletenimi je mogoče doseči veliko moči, potrebno pa je tudi ohraniti meje in avtoriteto.

Pred sprejemom odločitev se želijo ženske prepričati, da se vsi udeleženi strinjajo in razumejo situacijo, zato se moškim zdijo neodločne. Vendar pa sta v pogajanjih potrebni tako ženska temeljitost kot moška odločnost.

Ženske tudi ne želijo pritiskati na sodelavce, zato moški menijo da potrebujejo nekoga, ki jih bo vodil. Kljub temu, da je skromnost dobra vrlina vodij, je včasih potrebno tudi prevzeti odgovornost.

Zaradi razlik med spoloma se je nesporazumom torej dostikrat mogoče izogniti če pri komunikaciji poleg osebnostnih razlik upoštevamo tudi razlike v komuniciranju moških in žensk.

 

Vir: BusinessKnowHow

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!