Posoja.com: portal o posojilih

Pred dobrima dvema mesecema je začel delovati spletni portal posoja.com. Njegova osnovna ideja je povezati iskalce kapitala s tistimi, ki kapital imajo in so ga (pod določenimi pogoji) pripravljeni posoditi. Ciljna populacija portala so ljudje, ki iščejo posojilo in (ali predvsem) tisti, ki so posojilo pripravljeni dati.
Posoja.com: portal o posojilih

Posoja.com: portal o posojilih.

Na portalu posoja.com se še posebej
zavzemajo, da bi se našlo zadostno število investitorjev, oziroma ljudi, ki so
pripravljeni investirati v nove poslovne ideje (t.i. poslovnih angelov).

Ideja za projekt je kar nekaj časa zorela, ko pa so kot gobe
po dežju začela rasti razna tuja socialna omrežja, kjer se razvija sistem
»person-to-person lending«, se je tudi ustanovitelj posoja.com odločil projekt
dejansko zagnati. Projekt je zamišljen kot internetna tržnica za posojanje
sredstev med uporabniki, podprt z veliko informacijami glede posojil. Cilj
portala posoja.com je na enem mestu združiti vse informacije glede posojil in
poslov, ki so z njimi povezani in s tem zagotoviti boljšo informiranost
uporabnikov. Tako je portal na nek način nadgradnja podobnih internetnih strani
iz tujine.  

Vodje portala pravijo, da njihova storitev ne konkurira nikomur, saj je
prva tovrstna na našem trgu. Vseeno je namen ustvarjalcev vzpostaviti
transparenten trg posojil, na katerem si bodo lahko konkurirali vsi ponudniki
kapitala v Sloveniji – od fizičnih do pravnih oseb. Cilj je predvsem pomagati
posojilodajalcem, da čim bolj varno upravljajo s svojim denarjem in
posojilojemalcem, da najdejo posojilo, ki jim najbolj ustreza. 

Morda se na prvi pogled zdi, da je trenutni čas idealen za
posojanje med fizičnimi osebami (in za posojanje nasploh), vendar pa je portal namenjen vsem obdobjem, ne samo kriznim časom. Namen portala je
namreč ta, da pridejo ljudje na portal preverit katera oblika posojila jim
najbolj ustreza ter da izberejo najbolj ugodno.

Skratka, če iščete kapital za zagon vašega podjetja, ali če
iščete možnost soinvestiranja v vaš 
projekt, ali če želite investirati v kak projekt, oplemenititi svoj
kapital s fiksnim donosom, ki ga določite sami, ali če želite le pomagati, je
posoja.com pravo mesto za vas.

 

Več na www.posoja.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje