Pot do inovacij je v Sloveniji težka

Uspešen razvoj podjetja je odvisen tudi od inovativnosti, za katero je v prvi vrsti pomembna kvalitetna managerska ekipa, za povečanje prebojnih inovacij pa je potrebno sistematizirati inoviranje. Na podlagi raziskave o stanju prebojnih inovacij med 115 slovenskimi podjetji je bilo ugotovljeno nezavidljivo stanje tega področja v Sloveniji.
Pot do inovacij je v Sloveniji težka

Inovacije so gonilo razvoja.

V Sloveniji je bila letos med 115 podjetji opravljena raziskava o stanju prebojnih inovacij, ki je s pomočjo 19 ključnih dejavnikov inoviranja ugotovila slabo stanje tega področja med slovenskimi podjetji, ki so na lestvici od ena do pet večinoma dosegala ocene med dva in tri.

Stanje je mogoče izboljšati z uvedbo sistematičnega upravljanja inovacij, ki lahko v roku treh let prinese prve rezultate, vpliv pa bi imelo tudi na ustvarjanje delovnih mest z večjo dodano vrednostjo.

Pri uvajanju sistemske inovativnosti je potrebno slediti trem korakom:

1. Najprej morajo v podjetjih povišati dodano vrednost na zaposlenega. V roku treh do petih let je mogoče povečati dodano vednost na zaposlenega za 30 do 50 odstotkov in s tem vplivati tudi na boljše poslovne rezultate.

2. Podrobno je treba preučiti poslovni model, sistem vodenja in produktno strategijo podjetja ter ugotoviti slabosti in konkurenčne sposobnosti podjetja.

3. Nato je potrebno v podjetju postaviti učinkovit sistem za upravljanje inovacij, ki bo pripeljal do novih inovacij. V slovenskih podjetjih se pri inoviranju še vedno večinoma zanašajo na tradicionalne metode inoviranja kot so zbiranje predlogov zaposlenih in brainstorming, zato morajo managerji poskrbeti tudi za uvedbo novejših standardiziranih orodij kot so npr. Stage Gate ali TRIZ, ki ga uporabljajo v Gorenju. Čim več informacij je potrebno dobiti z opazovanjem kupcev in njihovih potreb, od dobaviteljev, poslovnih partnerjev in zunanjih raziskovalcev.

Podjetja morajo inovativnost uvesti na vsa področja svojega poslovanja in inoviranje predvideti tudi v poslovnem načrtu, na vodilna mesta pa postaviti sposobne managerje, ki bodo cenili in spodbujali inovativnost.

 

Vir: Finance

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje