Potrjeno! “NewTube” bo!

Avtor Egon Ravbar — 23.03.2007
Komentiraj!
Včeraj se je odvila dolgo pričakovana uradna konferenca, ki je potrdila namigovanja, da bodo nekatere ameriške televizijske mreže stopile skupaj in do poletja lansirale konkurenčno stran YouTube.
Potrjeno! “NewTube” bo!

Koktejl navdušenja, skepticizma in netočnih informacij.

V uradni izjavi sta glavna akterja Peter Chernin, operativni direktor (COO) News Corp., in Jeff Zucker, izvršni direktor (CEO) NBC Universal, podjetje opredelila kot “največjo, kadarkoli vzpostavljeno internetno distribucijsko mrežo s filmi, nanizankami in oddajami od a do ž.” Tako bo na voljo ogled nanizank kot so Heroes, 24, The Simpsons, Prison Break, Saturday Night Live, vsebino pa naj bi posredovalo vsaj 12 televizijskih mrež in vsaj 2 velika filmska studija. Stran bo na voljo le prebivalcem Združenih držav, popolnoma zastonj. Z YouTube je moč potegniti črto podobnosti pri tem, da bodo na ogled tudi videi, ki so jih naložili uporabniki.

Videe bodo prenašale partnerske strani kot so Yahoo, MySpace, AOL, MSN in drugi. Znanih je že nekaj imen, ki si želijo oglaševati na strani. Omenjajo se Cadbury Schweppes, Cisco, Esurance, Intel, General Motors in Royal Carribean.

Sledi nekaj citatov iz novinarske konference, na kateri so prišle na dan popolnoma drugačne informacije od tistih, ki so krožile pred dnevi.

“Velik poudarek bomo namenjali zaščiti IP naslovov.”

“Prihodke bomo razdelili med News Corp. in NBC Universal, del pa bodo dobili distribucijski partnerji.”

“Projekt ne smatramo kot YouTube Killer, pripravljeni smo sodelovati z vsemi.”

“Stran bo največji oglaševalski oder na svetu.”

“Je alternativa piratskim vsebinam.”

“American Idol ne bo na voljo.”

“Partnerji so obljubili zaščito vsebin pred piratskim predvajanjem."

“Vsebine bodo na voljo nekaj ur po oddajanju na Havajih.”

“Večina filmov bo plačjivih, nekatere vsebine bojo zastonj. Prav tako ne bodo vse tv vsebine zastonj. Če so na iTunes plačljive, bodo tudi tu.” Novinar postavi podvprašanje: “Kaj pa bo zastonj?” Odgovor: “Večina vsebin bo brezplačnih.”

Precej drugačni odgovori od informacij, katere naj bi posredovali nekateri notranji viri. Predvsem zadnji citat je kontradiktoren in obenem smešen. Predstavnika naj bi bila glede brezplačnih tem zelo redkobesedna in nenatančna.

Strokovnjaki in novinarji so že postali skeptični glede uspešnosti projekta. Kot poglavitni razlog navajajo predvsem neizkušenost podjetij s postavljanjem tovrstnih strani. Kot slab znak se omenja tudi pridružitev le dveh tv mrež, torej je potrebno zgoraj navedeno številko 12 vzeti z rezervo.

Morda pa bo to le še eden izmed tistih projektov o katerih se veliko govori pa na koncu tudi na veliko pozabi. Pustimo času čas.


Vir:  TechCrunch

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!