Potujte drugače – doživite izkušnjo On Board!

On Board je učna popotniška izkušnja, v kateri udeleženci potujejo, se učijo, delajo dobro v lokalnem okolju in se mrežijo z drugimi popotniki, mentorji ter lokalnimi prebivalci. Popolnoma drugačno popotniško izkušnjo bo kmalu mogoče doživeti tudi v Sloveniji.
Potujte drugače – doživite izkušnjo On Board!

On Board bo kmalu prišel v Slovenijo (Vir slike: beonboard.org)

On Board je mobilna učilnica na terenu, transformacijska izkušnja, kjer potovanje predstavlja najbolj avtentičen način učenja in ustvarjanje pozitivnega vpliva na skupnost, ki jo popotniki obiščejo. Projekt je šolski avtobus na izletu, ki vsako srečanje pretvori v novo učno izkušnjo.

Trenutno so odprte prijave za prvo popotovanje po Kolumbiji, ki se bo pričelo marca in končalo konec aprila. 25 popotnikov bo v 25 dneh prečesalo državo, uživalo v lokalni kulinariki in spoznavalo pristnost kolumbijskega karakterja. Izhajajoč iz dejstva, da je svet naša učilnica in da je potovanje naš najbolj avtentičen način učenja, izkušnja On Board prinaša koncept potujoče učilnice. Medtem ko bodo popotniki hkrati ustvarjali vrednost za lokalne in globalne skupnosti, bodo imeli možnost spoznati in se vključiti v aktivnosti, ki razvijajo njihove sposobnosti in širijo njihove življenjske perspektive. On Board torej ponuja izkušnjo, kjer popotniki ne bodo potovali zato, da uidejo realnosti, pač pa zato, da bodo realnost lahko razumeli in jo oblikovali. Za popotnike bo pripravljenih vrsto izzivov, spremljali pa jih bodo različni mentorji – podjetniki, coachi, psihologi.

Cilj projekta On Board je dati ljudem prostor in čas, da premislijo svoje življenje, popotovanje pa izkoristijo kot vir navdiha. Popotovanje je tako orodje, s katerim eksperimentirajo z realnostjo tako, da jo doživijo in razumejo. »Cilj je tudi popotnike naučiti, kako živeti na eksperimentalen način, kako deliti svoje znanje, talente in naravne darove, da lahko skupaj rešijo dejanske probleme,« pravi Marcela Fernández iz organizacijske ekipe, kjer trdno verjamemo v koncept skupnega učenja. Vsak popotnik bo tako na neki točki učenec, na drugi pa učitelj. Med seboj si bodo delili svoje znanje, strast in se tako medsebojno učili. Hkrati se bodo učili tudi od svojih mentorjev, strokovnjakov z določenih področij, ki bodo z udeleženci na poti delili svoje znanje in jih usmerjali. Celotna popotniška karavana se bo učila tudi od lokalnih skupnosti, gastronomije, zgodovine, tradicije in potreb, ki izhajajo iz lokalne skupnosti.

Popotniki bodo potovali z avtobusom, kar bo vsem omogočalo dovolj interakcije drug z drugim. Spali bodo v hostlih, na kmetijah, pri družinah, v kampih in drugje – odmaknjeno od obleganih turističnih središč. Vsak udeleženec bo lahko dokumentiral svojo izkušnjo, kot bo sam želel: v video ali foto obliki, z besedami ali celo kako drugače. Idealno pa bo vsak udeleženec po koncu izkušnje razvil svoj projekt ali projekt, na katerem trenutno dela, nadgradil.

»Zares se trudimo in pripravljamo kakovosten program za izkušnjo v Kolumbiji. Prva skupina popotnikov bodo tudi naši ambasadorji, zato si želimo čim bolj zanimive ljudi. Pričakujemo, da bomo aktivirali lokalno skupnost v državah, ki jih obiščemo, hkrati pa v primeru Kolumbije dvignili pozitivno sliko o tej državi, ki bo pritegnila še več drugih popotnikov, da jo obiščejo,« o načrtih pripoveduje Fernándezova.

On Board pa bo kmalu obiskal tudi Slovenijo – organizacijska ekipa se je namreč nedavno povezala z ekipo Ustvarjalnika, ki so bili nad idejo navdušeni. »Slovenija je popolna država za našo drugo izkušnjo. Velikost države je ravno pravšnja, da jo lahko prepotujemo, podjetništvo skokovito narašča, hkrati pa gre za eno izmed evropskih držav, ki še ni popolnoma odkrita. On Board želi odkriti slovenske lepote in pokazati javnosti čudovito kulturo in ljudi, ki so vedno zelo odprti in gostoljubni.«

Ekipa On Board k prijavi spodbuja mentorje, ki bi sodelovali pri popotovanju po Sloveniji z ukaželjnimi popotniki. Hkrati k sodelovanju vabijo tudi lokalna podjetja, ki bi izkušnjo podprli s partnerstvom oziroma pokroviteljstvom, k širjenju dobrega glasu o projektu pa vabijo prav vse prebivalce Slovenije, da lahko tujim popotnikom predstavimo, kaj Slovenija vse ponuja.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje