Povečajte promet na svoji spletni strani

Če želite povečati pritok obiskovalcev na vašo spletno stran se lahko poslužite ti. bookmarkinga prek spletnih socialnih medijev kot sta Digg ali Delicious, spletnih socialnih mrež kot sta Facebook ali Twitter, e-marketinga ali grajenja povezav. Vsekakor pa morate najprej poskrbeti za privlačno vsebinsko zasnovo.
Povečajte promet na svoji spletni strani

Kako na spletno stran pritegniti obiskovalce? (Vir: stwebdesigner.com)

Najprej razmislite zakaj želite pritegniti obiskovalce na spletno stran. Eden izmed razlogov je boljša uvrstitev na iskalnikih, vendar pa uporabnike na stran pritegne predvsem vsebina, ki je ključnega pomena. Ugotovite torej kaj od vas pričakujejo ciljne stranke in spletne vsebine prilagodite njihovim željam. Obiskovalcem zato ponudite zanimive, uporabne in unikatne vsebine ter poskrbite za privlačno osnovno spletno stran, ki jih bo prepričala, da ostanejo na vaši strani.

Med preprostejše načine povečevanja prometa na spletni strani spadajo socialni zaznamki ali ti. bookmarking. Z registracijo in objavo priporočil o vsebinah, za katere menite da bodo pritegnila uporabnike, na straneh kot sta Digg in Delicious, lahko na preprost način na svojo stran pritegnete obiskovalce. Enako naj naredijo tudi vaši prijatelji. Odličen način za povečanje prometa je tudi grajenje povezav (ti. link building).

Več dela boste imeli s spletnimi socialnimi mrežami kot sta Facebook ali Twitter, kjer boste porabili dosti več časa za pridobivanje oboževalcev, urejanje profila, ponudbo zanimivih in koristnih informacij ter interakcijo z ostalimi uporabniki.

Število obiskovalcev lahko povečate tudi z uporabo kot so zunanjih povezav (ti. baklinking), meta oznak ali zemljevida spletne strani (ti. sitemaps), ki bodo vplivala na boljšo uvrstitev spletne strani na iskalnikih, predvsem Googlu. Zatorej ne pozabite najprej strani indeksirati v Googlu in se nato takoj posvetiti Webmaster orodjem. Prav tako pa razmislite tudi o uporabi ti. RRS feeds.

Ker zgoraj opisane dejavnosti zahtevajo kar nekaj časa, lahko razmislite tudi o najemu podjetja specializiranega za povečevanje prometa na spletnih straneh, ali uporabi programov kot je Bookmarking demon, ki avtomatizira ti. bookmarking proces.

 

 

Vir: EntrepreneurConnect

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje