Povečanje prodaje

Avtor Aida Osmanagić — 20.08.2008
Komentiraj!
Vsako podjetje ne glede na velikost si želi dobička, zato je zelo pomembna prodaja, ki je ključ do višjega dobička in finačnega raja.
Povečanje prodaje

Dobra prodaja kjuč do uspeha.

Staro, vendar pomembno pravilo prodaje je, da je vsaka stranka pomembna. Tudi v primeru, da ne kupi našega izdelka (storitve), si lahko preko nje zagotovimo reference. Seveda pa je naš prvotni cilj prodaja izdelka in enkrat, ko imamo stranko se ji moramo sto odstotno posvetiti in ji prodati čim več naših izdelkov. Vedno moramo imeti v mislih kako izbiro stranke dopolniti s še dodatnimi produkti.

Strankam pri nakupu izdelkov vedno ponudite možnost ugodnejšega nakupa ali kakšne dodatne storitve. Vredno je razmisliti na kakšen način lahko kombinirate izdelke, pametno je prav tako pripraviti posebne ponudbe, ki jih lahko dodatno ponudimo. Posebne ponudbe pripravljajte za vse izdelke, tako da je vaša ponudba vedno raznolika, s tem pa stranke spoznajo vse vaše izdelke.

Postavite si želeni mesečni plan, ki ga želite doseči. Najprej preračunajte kolikšna je trenutna prodaja nato ta znesek zvišajte. Za bolj realen plan naredite analizo prodaje po urah, dnevih, mesecih, zaposlenih, lokacijah itd. To vam bo omogočilo vpogled v šibke točke prodaje, ki jih boste lahko popravili s posebnimi ponudbami. Svoje sodelavce usmerjajte in obveščajte sproti katerim izdelkom želite povečati prodajo. Kvaliteten kolektiv bo znal nevsiljivo stranki ponuditi vse izdelke in vedno prodati več kot en sam izdelek. Pri cenah upoštevajte dejstvo, da biti najcenješi ne pomeni vedno bajnih dobičkov, zato naj bodo vaše cene zmerne in vsak izdelek naj bo vreden svojega denarja.


Vir: Small Business

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!