Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Google oglaševanje je lahko za mnoga podjetja odločilni faktor za povečanje prodaje in uspešnosti. Vedno več podjetij, predvsem spletnih trgovcev, uporablja spletno oglaševanje. Kako pa je z lokalnimi podjetji? Oglejmo si, kako najuspešneje oglaševati lokalna podjetja.
Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Google oglaševanje je primerno tudi za lokalna podjetja.

Namen oglaševanja

Namen oz. cilj oglaševanja se lahko od podjetja do podjetja razlikuje, vendar je v večini ta cilj povečanje uspešnosti podjetja. Neposredni cilj je lahko povečanje prodaje, povpraševanj, obiska ali kaj podobnega.

Poglobimo se v namen samih oglasov. Zakaj in komu je treba oglas prikazati, da bo oglaševanje uspešno? V iskalnem omrežju pri Google Ads oglaševanju oglašujemo na podlagi ključnih besed, ki jih ljudje vnesejo v iskalnike.

To pomeni, da jih stvari zanimajo in želijo določene storitve ali izdelke tudi kupiti.

Primer: Smo v Ljubljani in si želimo privoščiti kosilo. V Google sem vtipkal “restavracija Ljubljana” in prejel naslednje rezultate oglasov:

Razen Zmajevega paviljona se oglaševane restavracije ne nahajajo v Ljubljani, kar ni zadostilo moji želji po rezultatih iskanja. Druge restavracije pa ob več podobnih iskanjih in morebitnih klikih porabljajo denar za nerelevantne klike. Zelo malo verjetno je, da bo nekdo, ki išče restavracijo v Ljubljani, šel na kosilo v Avstrijo.

Natančno targetiranje oglasov

Natančno targetiranje oz. ciljanje določene skupine ljudi z oglasi je pomembno predvsem zato, da se ne dogajajo podobne stvari kot pri zgornjem primeru. Oglase je treba prikazovati na natančno načrtovanem območju in kot odziv na točno določene ključne besede. Rezultat mora biti maksimalno relevanten za iskanje, če želimo dobiti kvalitetne klike in obiskovalce spletne strani nato prepričati v obisk.

Targetiranje nastavimo na podlagi lokacije ljudi, da omejimo prikazovanje oglasov in povečamo učinkovitost oglasa. Lahko bi izbrali kar celotno Slovenijo ali določeno mesto, vendar je še bolje, če izberemo napredno iskanje, v okviru katerega ciljno lokacijo izberemo še bolj podrobno.

Pri naprednem iskanju lahko izbiramo med različnimi opcijami targetiranja na podlagi lokacije.

Primer: Na podlagi raziskave določenega podjetja ugotovimo, da je najbolj primerno targetiranje v določenem radiusu okrog Ljubljane. To pomeni, da bomo targetirali ljudi v radiusu 20 km, saj so v tem območju naše potencialne stranke, ki jim bomo prikazovali oglase.

Z radiusom lahko targetiramo tudi na podlagi točne lokacije.

Primer: Podjetje ponuja pranje avtomobilov. Vnesemo točno lokacijo avtopralnice “moja ulica ##” in nastavimo radius 8 km, saj se ljudje verjetno niso pripravljeni peljati dlje v avtopralnico oz. je kakšna druga avtopralnica bližje.

Ključne besede

Tudi na podlagi ključnih besed lahko ciljamo in omejimo prikazovanje oglasa na določene lokacije, s čimer povečamo učinkovitost.

Primer: Če ciljamo ljudi, ki iščejo avtopralnico v Mariboru, bomo omejili iskanje na Maribor in okolico ter izbrali določene ključne besede, med katerimi so avtopralnica, avtopralnica Maribor, globinsko čiščenje avta, pranje avtomobila, kemično čiščenje avta itd.

Čeprav je iskanje omejeno na lokacijo Maribor, moramo med negativne ključne besede vključiti besede, kot so npr. Ptuj, Murska Sobota, Celje, Slovenske Konjice in tako naprej. Ljudje se v času iskanja namreč lahko nahajajo v Mariboru, vendar lahko na primer stanujejo na Ptuju in bodo avto raje oprali bližje domu.

“Call only” oglasi

V primeru, da oglašujemo lokalno podjetje, ki pridobiva največ kupcev oz. naročil preko telefona, lahko ustvarimo tudi t. i. “call only” oglase. To so oglasi, ki se na podlagi določene lokacije, ključnih besed ipd. prikazujejo v iskalnikih, vendar le na mobilnikih oz. napravah, s katerimi lahko kličemo.

Ponavadi so takšni oglasi primerni za podjetja, ki izvajajo storitve na domu (vodovodarji, dimnikarji, električarji, roletarji …) in večino strank pridobijo preko telefonskega klica. Na mobilni napravi bi bil nato oglas videti tako:

Prednost takšnih oglasov je tudi, da Google zaračuna oglas šele, ko ljudje nanj pritisnejo. Nato se odpre zaslon za klicanje in telefonska številka se prenese v polje za klicanje. Vse, kar mora stranka storiti, je, da pritisne gumb »kliči«. Edina slabost oglasov tega tipa je, da podjetje nima nobenega zagotovila, da bo uporabnik po kliku na telefonsko številko dejansko opravil klic.

Razširitve oglasov

Za večjo učinkovitost oglasov in boljši CTR (angl. click-through rate) je oglasom smiselno dodati različne razširitve. Za lokalna podjetja pridejo v poštev predvsem naslednje:

Razširitev lokacij (angl. location extension)

Z razširitvijo lokacij lahko svojemu oglasu dodamo naslov podjetja, da nas uporabniki lažje najdejo in iz oglasa izvejo našo lokacijo, še preden kliknejo nanj.

Razširitev klicev (angl. call extension)

Z razširitvijo klicev dodamo oglasu telefonsko številko, na katero smo dosegljivi. Ljudje tako lažje stopijo v stik z nami, če potrebujejo več informacij in nas želijo poklicati.

Razširitve povezav do spletnih mest (angl. sitelink extension)

Razširitve povezav do spletnih mest so povezave do določenih podstrani na naši spletni strani, ki jih lahko vnesemo na podlagi tega, kaj bi utegnilo dodatno zanimati obiskovalce.

Razširitve z oblački (angl. callout extension)

S temi razširitvami dodamo pod besedilo oglasa določene prednosti podjetja in lastnosti storitev ali izdelkov.

Primer: V oglasu podjetja proteini.si so razširitve označene s puščicami. Vidite lahko, da s pomočjo razširitev izvemo veliko več o podjetju, hkrati pa nam dajejo več možnosti glede na to, kaj točno nas zanima.

Zaključek

Zadnje čase se veliko govori o SEO optimizaciji, družabnih omrežjih, vsebinskem marketingu ipd. Vse to je super in je lahko na dolgi rok zelo učinkovito, vendar pa je treba pomisliti tudi na to, koliko ljudi pokliče, vstopi v prodajalno ali obišče podjetje sedaj.

Google oglaševanje ni primerno samo za spletne trgovce in podobna podjetja, temveč tudi za druga, lokalna podjetja. Da iz oglasov iztržimo maksimum, je treba le primerno oblikovati in optimizirati oglaševalsko kampanjo.

Prednost uporabe te storitve je tudi, da veliko lokalnih podjetij še ne uporablja Google oglaševanja, zato je konkurenca manjša in cene na klik nižje. Morda je prav sedaj čas, da ustvarite svojo prvo Google Ads kampanjo!

Avtor članka je Žiga Mlakar, vodja oglaševalske agencije Reflektor Marketing

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Video: Vodič oglaševanja z Google Ads

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Ads je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google Ads

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje Ads. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google Ads oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google Ads je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Ads: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje