Povišan prag obdavčljivega prometa na 50 tisoč evrov

Z uveljavitvijo spremembe 94. člena ZDDV-1 se bo prag obdavčljivega prometa za mala podjetja povišal s 25 tisoč na 50 tisoč evrov. Sprememba bo v veljavo stopila s prvim dnem drugega koledarskega meseca po objavi uradnega obvestila v Uradnem listu RS.
Povišan prag obdavčljivega prometa na 50 tisoč evrov

Povišan prag obdavčljivega prometa na 50 tisoč evrov (Vir slike: sxc.hu)

Kmalu lahko pričakujemo, da bo v veljavo stopila sprememba 94. člena ZDDV-1. Sprememba bo za mala podjetja pomenila povišanje praga s 25 tisoč na 50 tisoč evrov obdavčljivega prometa, kar bo malim podjetjem poenostavilo sistem DDV, to pa bo znatno zmanjšalo obremenitev tistih podjetij, ki so upravičena do te ureditve, saj bodo oproščena številnih obveznosti z DDV.

Obvestilo o objavi Izvedbenega sklepa Sveta o dovoljenju Republiki Sloveniji za uporabo ukrepa v Uradnem listu Evropske unije še ni bilo objavljeno, torej rok za začetek uporabe višjega praga še ni začel teči. Ta bo v veljavo stopil s prvim dnem drugega koledarskega meseca, ki bo sledil mesecu objave obvestila v Uradnem listu Republike Slovenije.

Davčni zavezanci, ki bodo na dan objave obvestila identificirani za namene DDV, ker presegajo prag 25 tisoč evrov po trenutno veljavni ureditvi in bodo izpolnjevali pogoje za oprostitev obračunavanja DDV, ker v obdobju zadnjih 12 mesecev niso presegli oziroma ni verjetno, da bodo presegli znesek 50 tisoč evrov obdavčljivega prometa, ostanejo identificirani za namene DDV še naprej, vendar pa se lahko odločijo za prenehanje identifikacije za namene DDV. Davčnemu organu morajo predložiti zahtevek za prenehanje identifikacije kadar koli po objavi omenjenega obvestila. Identifikacija za namene DDV bo lahko torej prenehala le na podlagi zahtevka davčnega zavezanca.

Davčni zavezanci, ki so po trenutno veljavni ureditvi identificirani za DDV kot prostovoljni davčni zavezanci, morajo ostati v sistemu DDV 60 mesecev, ki teče od dneva, ko so se identificirali za namene DDV. Prostovoljni davčni zavezanci, pri katerih rok 60 mesecev z začetkom uporabe višjega praga še ne bo potekel, zahtevka za prenehanje identifikacije za namene DDV ne bodo predložili.

Vir: MF

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje