Pozabljene igre so mu dale idejo za igro Less

Avtor Maruša Žibert — 26.08.2015
Komentiraj!
Aleksandr Starovojtov je med dopustovanjem z družino ugotovil, da so vse igre za kratkočasenje pozabili doma. Zatekel se je v bližnji lokal in si izposodil nekaj podstavkov za pivo in z nekaj črtami ustvaril igralno površino. Rodil se je zametek igre Less, ki se zdaj predstavlja na Kickstarterju.
Pozabljene igre so mu dale idejo za igro Less

Less je enostavna, a napeta in zanimiva namizna igra (Vir slike: Črt Slavec).

Igro Less sestavljajo igralna površina in figurice iz slovenskega bukovega in orehovega lesa. Pravila so enostavna, lahko osvojljiva, ena igra, ki jo lahko igrajo dva ali štirje igralci, pa traja nekaj minut. Ravno to nakazuje njeno ime Less – preprostost igre in odstotnost nepotrebnih in kompleksnih pravil ter drugih elementov igre. »Ker postavljanje figuric po igralni površini vsaj po osnovni mehaniki nekoliko spominja na šah, je ime primerno seveda tudi v tem vidiku, kar se odraža tudi v našem sloganu – Like Chess but Less,« pravi ekipa.

Igra se je od prvotne različice precej spremenila. »Skozi nešteto odigranih iger so se počasi izjasnile potrebe po spremembah,« dodali so nekaj pravil, nekaj pa jih odstranili, da se je zmanjšala kompleksnost igre, a še vedno ostala dovolj izzivalna in napeta, da ne postane kmalu dolgočasna. Pozneje se je Aleksandr povezal še s podjetjem Invented4, ki se ukvarja z razvojem in prodajo raznih produktov, tako se je igra razvijala tudi v tehničnem smislu.

Ekipa cilja predvsem na angleško govoreče države, kjer je največ igralcev namiznih iger in uporabnikov Kickstarterja (Vir slike: Črt Slavec).

Na plaži, med vožnjo z vlakom ali med posedanjem na pijači

Less je bilo možno preizkusiti na nekaterih večerih družabnih iger, med njimi tudi tistih, ki v organizaciji društva Igrolog potekajo v kreativnem centru Poligon. Poleg fizične različice je igro možno preizkusiti tudi na njihovi Facebook strani. Igra je zaradi svojih značilnosti zanimiva za vse starostne skupine, je pa med navdušenci namiznih iger vse več deklet oziroma žensk. »Ciljamo predvsem na angleško govoreče države, kjer je takšnih oboževalcev največ, največ je tudi uporabnikov Kickstarterja, zanimajo pa nas seveda tudi evropske države in preostali svet,« razkrivajo.

Promocija in finančna smiselnost prvega naročila

Pred približno tremi meseci pa je padla še odločitev za množično financiranje, natančneje Kickstarter. Odločilna je bila priložnost za dobro promocijo in možnost zbiranja zadostnega števila naročil, »da bo tiskanje in izdelava prvega naročila iger sploh finančno smiselno«. Stroški, tako tiska kot obdelave lesa namreč z večanjem naročila padajo.

Kampanjo lahko podprete tukaj >>

Starovojtova še nihče iz ekipe ni premagal

»Ciljamo na 4 tisoč dolarjev, ki nam bodo omogočili izvedbo teh prvih naročil ter povrnili nekaj stroškov, nastalih med kampanjo,« svoje igre pa bodo podporniki, načrtujejo, prejeli že novembra. Proizvodnja bo potekala v Sloveniji, še dodaja ekipa, ki jo poleg Starovojtova, ki ga mimogrede še nihče iz ekipe ni uspel premagati, sestavljajo še direktor podjetja Invented4 Grega Piškur, zadolžen za razvoj, promocijo in prodajo igre, Eva Primožič, ki skrbi za pripravo podpornih materialov in koordinacijo projekta, ter Andraž Jerič in Tea Dežman iz iniciative Crowdfunding.si, ki sta zadolžena za vodenje kampanje množičnega financiranja in PR dejavnosti.

Igro Less, ki je dobra popestritev tudi na plaži, lahko podprete vse do 5. oktobra (Vir slike: Črt Slavec).

Less za prvih 100 le za 13 dolarjev

»Prvih 100 podpornikov bo lahko Less dobilo že za 13 dolarjev oziroma 22 dolarjev za paket dveh kopij igre, pozneje pa bo zanje potrebno odšteti 16 dolarjev oziroma 28 dolarjev za dvojni paket,« cena v prosti prodaji pa bo okoli 29 dolarjev.

Za zdaj je v načrtu le prodaja prek spletu, ob dovoljšnjem zanimanju distributerjev oziroma prodajalcev pa bodo razmislili tudi o fizični prodaji. Sicer pa jih zanima predvsem množična prodaja v obliki promocijskih ali poslovnih daril.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!