Poznanstvo prek Twitterja so spremenili v posel

Nova slovenska spletna aplikacija, ki v manj kot minuti izdela plakat iz najbolj všečkanih oziroma priljubljenih Instagram fotografij, je delo treh članov. Za Postercatom stojijo Jure Žove, Goran Blagus in Mojca Marš, ki se jo morda spominjate po nasvetih za upravljanje družbenih omrežij.
Poznanstvo prek Twitterja so spremenili v posel

Postercat je spletna aplikacija, prek katere lahko natisnemo najbolj priljubljene fotografije iz Instagrama (Vir slike: Goran Blagus/Postercat).

Goran Blagus in Mojca Marš sta se spoznala prek Twitterja, ko jo je prosil za pomoč pri marketinškem delu za njegovo prvotno storitev. Kmalu je njuno poznanstvo prerastlo v pogostejše druženje ob produktivnih pogovorih, katerim se je pridružil tudi Mojčin partner Jure Žove.

»Ko smo razmišljali o kompleksnosti vseh podobnih aplikacij in storitev, ki obstajajo, smo se odločili, da bi se radi stvari približali z drugega zornega kota in se je lotili na drugačen način – enostavno, kolikor gre, da procesa ne otežujemo z nepotrebnimi funkcionalnostmi,« pojasnjuje Mojca Marš, sicer ustanoviteljica agencije Super Spicy Media.

Konkurence pri nas na tem področju še ni

Vsak od članov opravlja »en nepogrešljiv del posla«, čeprav med nalogami občasno tudi prehajajo. Žove skrbi za razvoj aplikacije, Blagus za poslovno plat in tisk, Marševa za marketing. Trenutno v tej obliki, tiskanja plakatov Instagram fotografij, v Sloveniji še ni, čeprav je ogromno ponudnikov, ki nudijo tisk foto plakatov.

Ekipa Postercat bo tudi med prazniki delala s polno paro (Vir slike: Goran Blagus/Postercat).

Postercat tiskajo v Vojniku, saj želijo zagotoviti kakovosten tisk in zadovoljiti uporabnike. »Nadaljnje delo je nato do zdaj potekalo v kavarnah, kjer smo se z ekipo dobili in skupaj pakirali plakate, včasih pa kakšnemu kupcu v paket dodali še manjše presenečenje.« Dodaja pa, da je v konkurenca v tujini izredno močna, a je tudi trg precej večji.

Postercat kar na dom

Postercat, za katerega sicer niso povsem prepričani, kako je dobil ime, spomnil pa se ga je Jure, saj se je dobro slišalo, ne zahteva posebne prijave. Uporabnik se prijavi s svojim Instagram računom, dodatnega ni potrebno ustvarjati. »Tudi slike se naložijo avtomatsko, kar je čar Postercata,« ki sicer v manj kot minuti izdela plakat iz najbolj všečkanih oziroma priljubljenih Instagram fotografij. Plakat lahko uporabnik tudi naroči, ki mu ga ekipa dostavi na dom.

»Funkcionalnosti je ta trenutek zelo malo, razvoja se lotevamo počasi in previdno,« saj uporabnike ne želijo prenasičiti z opcijami, ki za izdelavo lepega plakata niso potrebne. Njihov fokus je trenutno na marketingu in širjenju svoje zgodbe, bodo pa uporabnikom naslednje leto na voljo tudi nove funkcionalnosti. »To, kar smo v začetku lansirali, je bil MVP, zato bomo v tem času tudi pilili nekatere podrobnosti in aplikacijo naredili še bolj prijetno za uporabo,« pojasnjuje Mojca.

Pohvale s strani profesionalnih Instagramerjev

Nekaj zanimanja prihaja tudi iz tujine, saj so odzive prejeli s strani profesionalnih Instagramerjev, ki so pohvalili enostaven proces izdelovanja plakatov. »Je pa definitivno zanimivo to, da so največ plakatov naročili ravno moški. Jaz bi pričakovala obratno,« pojasnjuje Marševa.

Ves denar od začetne prodaje nazaj v posel

Največ energije z vidika marketinga namenjajo promoviranju prek osebnih Twitter profilov, komunikacijo usmerjajo tudi na uradne Postercat profile. »Na začetku bomo največ prisotni na Facebooku, Twitterju in Instagramu, pozneje se bomo lotili tudi aktivne komunikacije na Pinterestu,« dodaja pa, da bodo ves denar od začetne prodaje vložili nazaj v posel, predvsem v oglaševanje na Facebooku. »Zagotovo je to projekt, v katerem vsi neverjetno uživamo in bomo naredili vse, da bo šla pot samo še navzgor

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , , , , , , , , ,