Poznate svojo konkurenco?

Uspešni podjetniki veliko časa posvetijo raziskovanju trga in konkurence, saj se zavedajo, da tovrstne informacije močno pripomorejo k izboljšanju lastnih produktov, storitev in oglaševanja. Le na tak način lahko tudi postavijo primerne cene in prilagodijo svoje produkte.
Poznate svojo konkurenco?

Poznate svojo konkurenco? (slika: sxc.hu)

Vsako podjetje se sooča s konkurenco. Tudi restavracija, pa čeprav je edina v mestu, se sooča s konkurenco – to ji predstavlja že sosednja kinodvorana in vsak bar, ki ji odžira morebitne stranke. Ker pa je v dobi interneta obveščenost na vrhuncu, se je konkurenčnost še bistveno povečala. Danes so potrošnikom na voljo najrazličnejši produkti in storitve zgolj s klikom prek spleta. Zdi se torej, da podjetniki dandanes tekmujejo pravzaprav s podjetji iz celega sveta.

Zelo je pomembno tudi poznavanje morebitne nove konkurence. Tržišče se razvija ves čas in podobno se odpirajo nova in nova podjetja, ki nam lahko predstavljajo direktno konkurenco. O njih se moramo torej natančno pozanimati. V ta namen moramo spremljati oglaševanje, medije, prireditve in venomer iskati produkte, ki bi utegnili biti podobni našim.

In kaj je tisto, kar morate vedeti o konkurenčnih podjetjih? Najprej morate izvedeti predvsem kakšne so njihove storitve in izdelki ter kakšne cene zahtevajo. Kasneje se pozanimajte še o njihovem načinu distribucije in prevoza, poizvedite o realnih vrednostih njihovih produktov in o tem ali so vestni pri svojem delu. Preverite tudi njihovo prisotnost na spletu in v drugih medijih ter izvejte čimveč o njihovih strankah in ciljni publiki.

Do omenjenih podatkov pridete s pomočjo uporabe spleta, prek literature in medijev ali pa prek direktne komunikacije, kjer lahko pridobite njihovo tržno gradivo. Informacije lahko pridobite tudi prek stika s svojimi strankami – povprašajte jih kaj oni sami menijo o konkurenci in zakaj se obračajo na njih.

Na koncu informacije natančno predelajte, saj boste izvedeli veliko zanimivega: kje so luknje na tržišču, kako lahko izboljšati svoje storitve in kaj si stranke zares želijo. Dobili boste tudi nove ideje, ki bodo pomagale vašemu podjetju, a poskrbite, da boste ostali inovativni – zavedajte se avtorskih in podobnih pravic.

Vir: Business Link

Oznake: , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje