Pred dvajsetimi leti je Bill Gates napovedoval …

3. januarja 1996 je Bill Gates napisal sporočilo, v katerem je napovedal, kako bo internet izgledal v prihodnosti. Takrat je bilo na spletu le odstotek svetovnega prebivalstva, povezave so bile počasne, ponudnikov spletnih vsebin pa malo.
Pred dvajsetimi leti je Bill Gates napovedoval ...

Pred dvajsetimi leti je Bill Gates napovedoval, danes je resničnost (Vir slike: businessinsider.com)

Ustanovitelj Microsofta in najbogatejši zemljan je kljub temu, da je bil internet še v povojih, presenetljivo dobro napovedal, kaj bo internet prinesel in odnesel. Preverite njegove napovedi.

Oglaševanje na internetu bo vredno toliko kot na televiziji

Gates: “Vsebina na internetu bo prinašala veliko denarja, tako kot ga prinaša na radiju in televiziji.”

Pred dvajsetimi leti je internet uporabljalo okoli deset milijonov ljudi, povezave so bile izredno počasne, posledično pa je bilo na internetu malo multimedijskih vsebin, ki niso bile dovolj zanimive za oglaševanje. A kot je že takrat Gates predvidel, je razvoj interneta prinesel vsebine, ki jih je želelo videti vse več ljudi, ti pa so začeli postajati vse bolj pomembni za oglaševalce.

Čeprav internet, ko govorimo o vrednosti oglaševanja, še danes zaostaja za televizijo, se ta razkorak vse bolj zmanjšuje. Glede na nekatere napovedi, lahko pričakujemo, da bo delež digitalnega oglaševanja televizijsko preseglo do konca leta 2017.

Bill Gates: Kaj je zares pomembno?

Veliko internetnih vsebin bodo ustvarili uporabniki

Gates: “Ena izmed vznemirljivejših stvari na internetu je, da lahko vsak z računalnikom in modemom objavi, kar želi.

Leta 1996 so imela le večja podjetja nadzor nad tem, kaj bodo uporabniki brali. Toda razvijajoči se internet je nakazoval, da bodo imeli uporabniki, ne le večjo izbiro, temveč tudi možnost ustvarjanja vsebin. To je napovedal Gates in dokazov za pravilno napoved ni težko najti. Samo pomislite na Facebook, Twitter, Youtube, Instagram in še mnogo drugih.

Internet bo malim podjetjem olajšal vstop na trg in boj proti večjim tekmecem

Gates: “Podjetja bodo imela veliko možnosti za širjenje informacij in zabave. Nobeno podjetje ni premajhno za prisotnost na internetu.”

Gates je bil prepričan, da bodo z razvojem interneta majhna podjetja lažje tekmovala z velikimi tekmeci. Če so leta 1996 velika podjetja enostavno pohodila vzhajajoče startupe, pa imajo slednji danes večjo moč, saj s pomočjo interneta lažje širijo svoje ime in ideje.

Konec tiskanih medijev

Gates: “Celo v bližnji prihodnosti je obstoj nekaterih tiskanih revij postavljen pod vprašaj.

Večina medijskih hiš se je odločila, da bodo svoje vsebine delile tudi na spletu, kar nekaj pa je tudi takih, ki so popolnoma opustile tiskano izdajanje. Čeprav tiskani mediji še vedno obstajajo, pa so v upadanju. Tudi oglaševanje preko tiskanih medijev je vse manj vredno.

Plačevanje za spletne vsebine

Gates: Obstajali bodo mehanizmi, ki bodo ponudnikom vsebin omogočali, da uporabnikom zaračunavajo nekaj centov za prikaz informacij.

Pred dvajsetimi leti si je bilo to težko predstavljati, a danes je realnost. Spletni časopis The Wall Street Journal ima na primer že od leta 1997 možnost nakupa letne naročnine za 50 dolarjev. Internet pa je prinesel tudi možnost nakupa skladb, filmov in knjig za izjemno cene.

Vir: businessinsider.com

Mož, ki dela 16 ur na dan, ima impresiven življenjski cilj

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje