Pred dvajsetimi leti je Bill Gates napovedoval ...

Avtor Matej Mušič — 12.01.2016
Komentiraj!
3. januarja 1996 je Bill Gates napisal sporočilo, v katerem je napovedal, kako bo internet izgledal v prihodnosti. Takrat je bilo na spletu le odstotek svetovnega prebivalstva, povezave so bile počasne, ponudnikov spletnih vsebin pa malo.
Pred dvajsetimi leti je Bill Gates napovedoval ...

Pred dvajsetimi leti je Bill Gates napovedoval, danes je resničnost (Vir slike: businessinsider.com)

Ustanovitelj Microsofta in najbogatejši zemljan je kljub temu, da je bil internet še v povojih, presenetljivo dobro napovedal, kaj bo internet prinesel in odnesel. Preverite njegove napovedi.

Oglaševanje na internetu bo vredno toliko kot na televiziji

Gates: "Vsebina na internetu bo prinašala veliko denarja, tako kot ga prinaša na radiju in televiziji."

Pred dvajsetimi leti je internet uporabljalo okoli deset milijonov ljudi, povezave so bile izredno počasne, posledično pa je bilo na internetu malo multimedijskih vsebin, ki niso bile dovolj zanimive za oglaševanje. A kot je že takrat Gates predvidel, je razvoj interneta prinesel vsebine, ki jih je želelo videti vse več ljudi, ti pa so začeli postajati vse bolj pomembni za oglaševalce.

Čeprav internet, ko govorimo o vrednosti oglaševanja, še danes zaostaja za televizijo, se ta razkorak vse bolj zmanjšuje. Glede na nekatere napovedi, lahko pričakujemo, da bo delež digitalnega oglaševanja televizijsko preseglo do konca leta 2017.

Bill Gates: Kaj je zares pomembno?

Veliko internetnih vsebin bodo ustvarili uporabniki

Gates: "Ena izmed vznemirljivejših stvari na internetu je, da lahko vsak z računalnikom in modemom objavi, kar želi."

Leta 1996 so imela le večja podjetja nadzor nad tem, kaj bodo uporabniki brali. Toda razvijajoči se internet je nakazoval, da bodo imeli uporabniki, ne le večjo izbiro, temveč tudi možnost ustvarjanja vsebin. To je napovedal Gates in dokazov za pravilno napoved ni težko najti. Samo pomislite na Facebook, Twitter, Youtube, Instagram in še mnogo drugih.

Internet bo malim podjetjem olajšal vstop na trg in boj proti večjim tekmecem

Gates: "Podjetja bodo imela veliko možnosti za širjenje informacij in zabave. Nobeno podjetje ni premajhno za prisotnost na internetu."

Gates je bil prepričan, da bodo z razvojem interneta majhna podjetja lažje tekmovala z velikimi tekmeci. Če so leta 1996 velika podjetja enostavno pohodila vzhajajoče startupe, pa imajo slednji danes večjo moč, saj s pomočjo interneta lažje širijo svoje ime in ideje.

Konec tiskanih medijev

Gates: "Celo v bližnji prihodnosti je obstoj nekaterih tiskanih revij postavljen pod vprašaj."

Večina medijskih hiš se je odločila, da bodo svoje vsebine delile tudi na spletu, kar nekaj pa je tudi takih, ki so popolnoma opustile tiskano izdajanje. Čeprav tiskani mediji še vedno obstajajo, pa so v upadanju. Tudi oglaševanje preko tiskanih medijev je vse manj vredno.

Plačevanje za spletne vsebine

Gates: "Obstajali bodo mehanizmi, ki bodo ponudnikom vsebin omogočali, da uporabnikom zaračunavajo nekaj centov za prikaz informacij."

Pred dvajsetimi leti si je bilo to težko predstavljati, a danes je realnost. Spletni časopis The Wall Street Journal ima na primer že od leta 1997 možnost nakupa letne naročnine za 50 dolarjev. Internet pa je prinesel tudi možnost nakupa skladb, filmov in knjig za izjemno cene.

Vir: businessinsider.com

Mož, ki dela 16 ur na dan, ima impresiven življenjski cilj

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice