BLOG MARKETING DELAVNICA

Priprave na pitch: najprej ugotovite, komu boste pitchali!

»Pitchali ste pred starši, ko ste si kot otrok zaželeli nove igrače. Če je bil pitch dober, sta starša privolila v nakup,« je povedal podjetnik Peter Bruner. Čeprav so pitchi naš vsakdan, imajo le malo skupnega s poslovnimi pitchi. Tistimi, namenjeni investitorjem, partnerjem ali zgolj občinstvu.
Priprave na pitch: najprej ugotovite, komu boste pitchali!

Podjetnik Peter Bruner svetuje, da naprej preverimo, kdo bo med našim občinstvom. Šele nato oblikujmo zgodbo, prilagojeno poslušalcem. Pitche vadite tudi pred ekipo (Vir slike: Zavod mladi podjetnik).

Peter Bruner je podjetnik s številnimi mednarodnimi izkušnjami. Je soustanovitelj dveh uspešnih startupov Wineist in Oosm, s slednjim je lani postal del nizozemskega pospeševalnika Startup Bootcamp. Podjetniški zgodbi, ki ju je osnoval skupaj z Maticem Verbančičem, smo predstavili v članku Ko si del dveh uspešnih slovenskih startupov.

Poslovni pitch je, je poudaril Bruner, ki je pospremil uvodni del predstavitve polfinalistov za izbor Mladi podjetnik leta, drugačen: »Gre za nišne pitche, ki večinoma ne zadostijo pričakovanjem.« Kar osem od desetih pitchev je slabo ocenjenih, sedem od desetih je predolgih, podjetniki pri predstavitvi prekoračijo razpoložen čas, pogosto se zgodi tudi, da jim občinstvo ne sledi več. Speča publika je pogost pojav – zgodi se kar pri tretjini pitchev.

Pitche petih finalistov lahko slišite na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kaj je težava podjetnikov pri pitchih?

»Napačen fokus in premalo priprave,« je bil jasen Bruner. Premalo je tudi komunikacije s publiko. Treba je biti interaktiven, svetuje mladi podjetnik. »Preveč časa posvetijo predstavitvi, namesto da bi se osredotočili na svojo zgodbo. To je tisto, kar si ljudje zapomnijo.«

Pitchajte tudi pred svojo ekipo

»Preden se lotimo priprave pitcha, ugotovimo, kdo je v našem občinstvu. Če so investitorji, jih bodo zanimale predvsem številke, zato jim jih ponudimo. Če so to novinarji, predstavimo zgodbo. Če nam bodo prisluhnili partnerji, predstavimo produkt. Ko to vemo, sestavimo primerno zgodbo

Zgodbo oblikujmo na samolepilnih lističih, je svetoval. Vadimo na glas, stoje, pred ogledalom in svojo ekipo. »Če boste navdušili svojo ekipo, boste navdušili vse. Posnemite se pri pitchanju, nato pa si oglejte posnetek. Vi boste najbolj kritični do sebe

Spoznajte se z okoljem, kjer boste pitchali

Ko pride dan D, pridite na dogodek, na katerem boste pitchali, prej kot sicer. Spoznajte se z okoljem, preverite opremo. »Vse to vpliva na pitch,« je razkril Bruner, ki je dodal še en trik: »Stopili boste na oder in pozabili prav vse, kar ste si pripravili. Zato se naučite prvih 60 sekund pitcha na pamet. Če vas zbudim ob 3. uri zjutraj, ga morate znati zrecitirati. Potem se bo vaše telo sprostilo, stekla vam bo beseda

Za napake med pitchem se ne opravičujte

Pitch začnite z udarno besedo oziroma napovedjo. Takšno, po kateri se vas bo občinstvo zapomnilo. »Dajte občinstvu neko kost, v katero bodo grizli ves čas vaše predstavitve. V podobnem smislu tudi končajte pitch, da si vas bodo zapomnili. Večino, kar tri četrtine, kar boste povedali med pitchem, bodo namreč pozabili.« Če se vam med pitchem zgodi kakšna neljuba napaka, se zanjo ne opravičujte.

»Svet se ne vrti okoli idej, ampak okoli tistih, ki so bile realizirane. Tudi te ekipe (ekipe polfinalistov za izbor Mladi podjetnik leta 2016, op.a.) so imel ideje, ampak na ta oder so prišle zato, ker so jo realizirale,« je povedal pred pitchi polfinalistov za izbor Mladi podjetnik leta.

Katere podjetniške ekipe se bodo potegovale za šesti naziv Mladi podjetnik leta, si lahko preberete v članku Znanih je 5 finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016!.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Kako izbrati pravi flatbed printer za vaše podjetje?

Kako izbrati pravi flatbed printer za vaše podjetje?

Flatbed printer ponuja UV tiskanje na velikem formatu. Gre za zelo uporabne pa tudi drage tiskalnike, zato naj podjetje skrbno pretehta to odločitev. Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Video: Steve Blank: »Zagonska podjetja niso manjše različice velikih podjetij«

Video: Steve Blank: »Zagonska podjetja niso manjše različice velikih podjetij«

Kaj je podjetništvo, ki temelji na dokazih? In kaj je stopnja pripravljenosti na investicije? Oglejte si predavanje Steva Blanka. Preberite več >>

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2017 na podlagi Pravilnika o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2017. Preberite več >>

Kaj je drop shipping?

Kaj je drop shipping?

Drop shipping je angleški izraz za vrsto prodajne sheme, ki skrajša dobavno verigo med kupcem in proizvajalcem, zaradi manj posrednikov in prodajnih marž pa omogoči nižje cene. Priljubljen ponudnik modela drop shipping je AliExpress oziroma AliBaba. Preberite več >>

Načini vplačil v in izplačil iz d.o.o.

Načini vplačil v in izplačil iz d.o.o.

Družbeniki družbe z omejeno odgovornostjo (d.o.o.) se pogosto soočajo z dvema nasprotujočima si, a povezanima problemoma: kako hipno povečati premoženje družbe in kako dobiti finančna sredstva iz družbe na svoj osebni tekoči račun. Kako ravnati v teh primerih? Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje