Preden najamete svetovalca za družbena omrežja

Svetovalec za družbena omrežja predstavlja oči, ušesa in glas vašega podjetja na spletu. To pomeni, da potrebujete nekoga, ki bo znal povečati prepoznavnost vaše blagovne znamke na družbenih omrežjih in vam pripeljal veliko obiska na spletno stran.
Preden najamete svetovalca za družbena omrežja

Preden najamete svetovalca za družbena omrežja. (Vir slike: sxc.hu)

Komuniciranje s strankami preko družbenih omrežji že nekaj časa ni več nekaj novega. Tovrstno komuniciranje je postalo velik del marketinga in je zaradi nizkih stroškov primerno predvsem za manjša podjetja.

Kako torej najeti pravo osebo ali pravo agencijo za komuniciranje prek družbenih omrežij? Pomagajte si z desetimi ključnimi vprašanji, ki jih zastavite svetovalcu ali agenciji preden sklenete pogodbo.

1. Kako uspešno je vaše podjetje na družbenih omrežjih?

Če svetovalec ne uspe svojega podjetja odlično oglaševati preko družbenih omrežij, le kako bo potem opravljal to delo za nekoga drugega? Opazujte svetovalca na Twitterju, Facebooku in LinkedInu – ali ažurno odgovarjajo na vprašanja in komentarje ter redno objavljajo zanimive vsebine? Prav tako morate biti pozorni na morebitne slabosti, kot so objavljanje žaljivih vsebin ali neprimernih fotografij.

2. Razumete trg, na katerem posluje moje podjetje?

Če svetovalec ne razume vaše industrije in trga, na katerem poslujete, si z njim ne boste kaj dosti pomagali.

3. Poznate pomembne ljudi iz naše industrije?

Najbolje je, če je svetovalec že povezan s podjetji in pomembnimi ljudmi iz vaše industrije. Poglejte zveze svetovalca na Twitterju, Facebooku in LinkedInu.

4. Lahko dobim kontakt katere izmed vaših strank?

Dobri svetovalci vam bodo brez problema posredovali seznam zadovoljnih strank.

5. Kje lahko najdem primere vašega trenutnega in preteklega dela?

Zahtevajte spletne povezave trenutnih projektov, da vidite, kako delo poteka in na kakšen način se je svetovalec lotil komuniciranja s porabniki. Prav tako lahko prosite za kakšen primer ali sliko spletne strani preteklega projekta.

6. Kakšne metode merjenja ROI uporabljate?

Nikar ne nasedajte zgolj številu všečkov (t. i. like) na Facebooku ali številu sledilcev na Twitterju, pomembno je, da svetovalec meri razmerje med vloženim denarjem in zaslužkom, ki ga vloženi denar prinese (ROI).

Preberite si tudi novico z naslovom Kako ga podjetniki lomijo na družbenih omrežjih.

7. Imate kakšno idejo za oglaševanje na družbenem omrežju za moje podjetje?

Svetovalec mora biti pripravljen izoblikovati nekaj idej za vašo kampanjo. Naj vam predstavi, na kakšen način bo vzbudil zanimanje za vašo blagovno znamko na družbenih omrežjih in kako namerava upravljati z reakcijo in interakcijo.

8. Za katero družbeno omrežje ste specializirani?

Zelo pomembno je, da veste, za katero družbeno omrežje se specializira svetovalec, ki ga nameravate najeti, saj ste verjetno tudi vi že vnaprej določili, na katera družbena omrežja se boste osredotočili.

9. Kako bi se spopadli s polomijo na družbenem omrežju?

Ne glede na to, kako previdni ste, se lahko vedno se lahko oglaševanje na družbenem omrežju prelevi v pravi polom, ko nevede razjezite ali užalite stranke. Dober svetovalec mora v primeru katastrofe vedno imeti pripravljen plan B.

10. Koliko računate in ali obstaja kaj prostora za pogajanje?

Pozanimajte se, ali svetovalec računa na uro, na delovni dan, na projekt ali na učinkovitost.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje