Preden najamete svetovalca za družbena omrežja

Avtor Saba Resnik — 22.03.2013
Komentiraj!
Svetovalec za družbena omrežja predstavlja oči, ušesa in glas vašega podjetja na spletu. To pomeni, da potrebujete nekoga, ki bo znal povečati prepoznavnost vaše blagovne znamke na družbenih omrežjih in vam pripeljal veliko obiska na spletno stran.
Preden najamete svetovalca za družbena omrežja

Preden najamete svetovalca za družbena omrežja. (Vir slike: sxc.hu)

Komuniciranje s strankami preko družbenih omrežji že nekaj časa ni več nekaj novega. Tovrstno komuniciranje je postalo velik del marketinga in je zaradi nizkih stroškov primerno predvsem za manjša podjetja.

Kako torej najeti pravo osebo ali pravo agencijo za komuniciranje prek družbenih omrežij? Pomagajte si z desetimi ključnimi vprašanji, ki jih zastavite svetovalcu ali agenciji preden sklenete pogodbo.

1. Kako uspešno je vaše podjetje na družbenih omrežjih?

Če svetovalec ne uspe svojega podjetja odlično oglaševati preko družbenih omrežij, le kako bo potem opravljal to delo za nekoga drugega? Opazujte svetovalca na Twitterju, Facebooku in LinkedInu – ali ažurno odgovarjajo na vprašanja in komentarje ter redno objavljajo zanimive vsebine? Prav tako morate biti pozorni na morebitne slabosti, kot so objavljanje žaljivih vsebin ali neprimernih fotografij.

2. Razumete trg, na katerem posluje moje podjetje?

Če svetovalec ne razume vaše industrije in trga, na katerem poslujete, si z njim ne boste kaj dosti pomagali.

3. Poznate pomembne ljudi iz naše industrije?

Najbolje je, če je svetovalec že povezan s podjetji in pomembnimi ljudmi iz vaše industrije. Poglejte zveze svetovalca na Twitterju, Facebooku in LinkedInu.

4. Lahko dobim kontakt katere izmed vaših strank?

Dobri svetovalci vam bodo brez problema posredovali seznam zadovoljnih strank.

5. Kje lahko najdem primere vašega trenutnega in preteklega dela?

Zahtevajte spletne povezave trenutnih projektov, da vidite, kako delo poteka in na kakšen način se je svetovalec lotil komuniciranja s porabniki. Prav tako lahko prosite za kakšen primer ali sliko spletne strani preteklega projekta.

6. Kakšne metode merjenja ROI uporabljate?

Nikar ne nasedajte zgolj številu všečkov (t. i. like) na Facebooku ali številu sledilcev na Twitterju, pomembno je, da svetovalec meri razmerje med vloženim denarjem in zaslužkom, ki ga vloženi denar prinese (ROI).

Preberite si tudi novico z naslovom Kako ga podjetniki lomijo na družbenih omrežjih.

7. Imate kakšno idejo za oglaševanje na družbenem omrežju za moje podjetje?

Svetovalec mora biti pripravljen izoblikovati nekaj idej za vašo kampanjo. Naj vam predstavi, na kakšen način bo vzbudil zanimanje za vašo blagovno znamko na družbenih omrežjih in kako namerava upravljati z reakcijo in interakcijo.

8. Za katero družbeno omrežje ste specializirani?

Zelo pomembno je, da veste, za katero družbeno omrežje se specializira svetovalec, ki ga nameravate najeti, saj ste verjetno tudi vi že vnaprej določili, na katera družbena omrežja se boste osredotočili.

9. Kako bi se spopadli s polomijo na družbenem omrežju?

Ne glede na to, kako previdni ste, se lahko vedno se lahko oglaševanje na družbenem omrežju prelevi v pravi polom, ko nevede razjezite ali užalite stranke. Dober svetovalec mora v primeru katastrofe vedno imeti pripravljen plan B.

10. Koliko računate in ali obstaja kaj prostora za pogajanje?

Pozanimajte se, ali svetovalec računa na uro, na delovni dan, na projekt ali na učinkovitost.

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!