Prednosti mobilnega oglaševanja

Avtor MS3 — 20.11.2013
Komentiraj!
Prodajni oddelki v podjetjih iščejo vedno nove možnosti oziroma kanale, kjer bi lahko oglaševali določene izdelke ali storitve. Zato smo se v podjetju Ms3 d.o.o odločili, da vam ponudimo nekaj novega: skupno aplikacijo za email in SMS/MMS marketing v enem!
Prednosti mobilnega oglaševanja

Prenovljen sistem e-Poštar

Spletna aplikacija e-postar.com se uspešno uporablja že 3 leta in z uporabo le-te je vsak mesec poslanih več kot 20 milijonov promocijskih sporočil v kar štirih državah. Ker želimo svoje storitve dvigniti na višji nivo in ponuditi strankam doseg preko dodatnega kanala, smo v e-Poštarja vključili tudi možnost mobilnega oglaševanja.

Prednosti mobilnega oglaševanja

1.) Cena – enotna cena za 640 znakov

Če pri SMS oglaševanju upoštevamo doseg in stopnjo odprtih / prebranih sporočil, je to zelo ugodna priložnost. Cene se začnejo pri 0,04€ na sporočilo, če zakupite več sporočil pa se cena spusti vse do samo 0,02€ na sporočilo.

Poudariti velja tudi enotno ceno za dolžino kar štirih SMS-ov, kar pomeni, da za 640 znakov plačate le ceno enega sporočila. Omogočeno je tudi pošiljanje MMS sporočil z multimedijsko vsebino in dodatno 640 znakov besedila za isto ceno. Za ogled cenika kliknite tukaj: Cenik SMS marketing.

2.) Delež prebranih sporočil – »open rate«

Pri mobilnem oglaševanju je delež odprtih sporočil (ang. open rate) precej precej višji, kot je to na primer pri email marketingu. Praktično vsak prejemnik odpre in prebere sporočilo, tako da je dostop do vseh uporabnikov zelo visok, cena na ogled pa zelo nizka, če primerjamo druge prodajne kanale.

3.) Hiter in kvaliteten doseg strank

Ljudje imajo svoje mobilne telefone običajno vedno pri sebi, zato je pri mobilnem marketingu doseg zelo hiter, v manj kot minuti lahko 1000 strank dobi vašo ponudbo in se že sprehodi po vaši spletni strani, ali pa vam vrnejo klic oz. sporočilo. E-Poštar za dostavljanje SMS-ov uporablja zmogljivosti Telekoma Slovenije, kar zagotavlja visoko, več kot 99 % dostavljivost

Prav tako e-Poštar omogoča personalizacijo naziva pošiljatelja, kjer se namesto telefonske številke prikaže samo naziv pošiljatelja. S tem gradite tudi na samem imenu vaše blagovne znamke in prepoznavnosti.

4.) Natančno merljivi podatki

V primerjavi z ostalimi prodajnimi kanali, kjer je težje meriti dejanski odziv, ima mobilno oglaševanje prednost, saj lahko takoj izvemo, koliko prejemnikov je sporočilo prebralo oz. nanj odgovorilo ali kliknilo na QR kodo v MMS sporočilu itd.

Vabimo vas, da se registrirate z enostavnim obrazcem tukaj: http://www.e-postar.com/registracija

Omogočamo vam test aplikacije s polno funkcionalnosti, popolnoma brez obveznosti.

V kolikor imate vprašanja glede mobilnega marketinga, email marketinga ali aplikacije nasploh, nas enostavno pokličite na telefon 0590 53 901 ali nam pošljite email:

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!