Prednosti odprte kode

Infoworld je objavil članek, namenjen predvsem podjetnikom, ki obrazloži prednosti odprto kodnih rešitev. Večina računalničarjev hitro zagovarja odprto kodo, a podjetniki morajo o velikih odločitvah, kakršna je prehod na odprto kodne programe, razmišljati večplastno.
Prednosti odprte kode

Je odprta koda res boljša od zaprte?

Seveda je najopaznejša prednost cena. Programi, ki spadajo pod odprte licence so brezplačni, kar pomeni, da nam ni potrebno kupovati veliko število dragih licenc. Malokdo pomisli, kaj se lahko zgodi, če smo vezani le na eno podjetje. Temu se v angleščini reče ‘vendor lock-in’, kjer smo dejansko povsem odvisni od enega programa, oziroma od podjetja, ki ga izdeluje. Problem seveda nastopi, ko se podjetje odloči prenehati izdelovati in podpirati ta program. Pri odprti kodi pa lahko brez težav najamemo programerja, ki nam prilagodi katerekoli odprte programe.

Vir: InfoWorld

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje