Prehod na ugotavljanje davčne osnove na podlagi normiranih odhodkov

Zavezanci, ki izpolnjujejo pogoje, se lahko odločijo za spremembo ugotavljanja davčne osnove v letu 2014 na podlagi normiranih stroškov. Spremembo je potrebno priglasiti v davčnem obračunu za leto 2013.
Prehod na ugotavljanje davčne osnove na podlagi normiranih odhodkov

Prehod na ugotavljanje davčne osnove na podlagi normiranih odhodkov (Vir slike: sxc.hu)

V skladu s 67.b členom ZDDPO-2 se za ugotavljanje davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov lahko odloči zavezanec, ki izpolnjuje pogoje:

  • da je davčno obdobje pri zavezancu enako koledarskemu letu;
  • da njegovi prihodki, ugotovljeni po pravilih o računovodenju v koledarskem letu pred davčnim obdobjem, za katero uveljavlja ugotavljanje davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov, ne presegajo 50.000 evrov. 

Obstoječi zavezanci lahko preidejo iz ugotavljanja davčne osnove po splošnih določbah (na podlagi dejanskih stroškov), na ugotavljanje davčne osnove na podlagi normiranih stroškov ki znašajo 70 odstotkov letnih prihodkov.

Kdaj priglasiti spremembo?

Skrajni rok za priglasitev spremembe je 31. marec 2014, ko se izteče rok za oddajo davčnega obračuna za leto 2013. Pravico do ugotavljanja davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov bo davčni zavezanec uveljavljal na obrazcu, ki je predpisan za davčni obračun dohodnine od dohodka iz dejavnosti.

Preberite tudi: Pavšalna obdavčitev je primernejša za s.p. >>

Svetujemo, da vsi tisti zavezanci, ki se odločijo za spremembo načina obdavčitve, davčni obračun za leto 2013 predložijo pred skrajnim rokom. Zavezanci bodo namreč od 1.1.2014 zavezani k plačilu akontacije dohodnine na podlagi napovedi prihodkov za leto 2014, ki jo bodo oddali v prilogi davčnega obračuna. V kolikor bo davčni obračun oddan v mesecu marcu, bodo morali zavezanci  plačati akontacije za prve tri mesece na podlagi odločbe o odmerjeni akontaciji dohodnine iz dejavnosti.

Avtorica članka je Mojca Vincek iz KLEOS, računovodske storitve, d.o.o.

Oznake: , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje