Preko Googla gre več kot polovica vseh iskanj

Podatki se nanašajo na avgust, raziskavo je izvedla agencija comScore.
Preko Googla gre več kot polovica vseh iskanj

Avgusta je tako 750 milijonov uporabnikov vneslo preko 61 milijard iskanih pojmov. Od tega jih je bilo preko Googla opravljenih daleč največ, preko 60 odstotkov. Drugi je Yahoo, s slabimi 14 odstotki vseh poizvedb. Nekoliko presenetljivo, ali pa tudi ne, na tretjem mestu je Kitajski iskalnik Baidu. Sledijo jim Microsoftovi iskalniki, potem pa spet en Azijski.

Seznam najuspešnejših desetih:

1. Google 37 milijard iskanj

2. Yahoo sites – 8.5 milijarde

3. Baidu 3.2 milijarde

4. Microsoft sites 2.1 milijarde

5. NHN 2 milijardi

6. eBay 1.3 milijarde

7. Time Warner 1.2 milijarde

8. Ask 743 millijonov

9. Fox 683 millijonov

10. Lycos 441 millijonov

Neverjetna dominacija Googla, ki je očitno postal monopolist na področju spletnega iskanja.

Vir: BBC News

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje