Prenova spletne strani podjetja

Imate namen v bližnji prihodnosti prenavljati spletno stran podjetja? Potem priporočamo, da nadaljujete z branjem. V nadaljevanju vam bomo namreč predstavili pet vprašanj, ki si jih morate zastaviti, še preden se lotite prenove spletnega mesta.
Prenova spletne strani podjetja

Prenova spletne strani podjetja (slika: sxc.hu).

Zapomnite si, da ko gre za design vaše spletne strani, so podrobnosti zelo pomembne, nikakor pa ne smete zanemariti celotne slike.

1. Kaj je namen spletne strani?

Ponovno se morate spomniti, kaj je glavni namen vaše spletne strani. Nekatera podjetja svoje spletne strani aktivno uporabljajo kot marketinško orodje, spet druga kot dopolnilo k poslu.

Kaj pa spletna stran pomeni vam? Vsekakor je na zastavljeno vprašanje možnih več odgovorov, vendar nanj odgovorite jasno – v nasprotnem primeru bo prenova spletne strani dokaj neučinkovita.

2. Kateri so dosežki spletne strani?

Naredite seznam vseh pozitivnih vidikov vašega spletnega mesta. Zabeležite vse dosežke in vse pohvale, ki jih dobite za določeno vsebino na spletni strani, itd. Preden se posvetite prenovi, ponovno poglejte seznam – nič od naštetega ne sme manjkati na prenovljeni strani.

3. Kaj popraviti ali odstraniti?

Tu morate biti zelo natančni. Ni dovolj, da odgovorite: „Premalo ljudi kupi proizvode preko spletne strani.” Primer pravilnega odgovora je: „Trenutno nam statistika pokaže, da 70% kupcev zapusti spletno mesto tik pred zaključkom nakupa, torej moramo to spletno mesto izboljšati in za 20% zmanjšati število tistih, ki zapustijo spletno mesto.”

Pogovorite se z analitiki v vašem podjetju in s strankami – morda vas presenetijo nove informacije.

4. Česa si želijo vaše stranke?

Pred kakršnokoli prenovo spletne strani se morate najprej pogovoriti z vašimi strankami. Ali sploh uporabljajo spletno stran? Katere stvari se jim zdijo uporabne? Česa ne marajo? Kaj bi si želeli videti na spletni strani?

Mnogo podjetnikov pri prenovi pozabi na uporabnike spletne strani. Morda je spletna stran za vas zgolj pomožno orodje pri trženju, vendar to še ne pomeni, da ima takšno vlogo tudi za vaše stranke. Morda slednjim spletna stran predstavlja prvi stik z vašim podjetjem. Zato nikar ne omahujte in povprašajte za mnenje.

5. Kaj lahko spremenim, da izboljšam posel?

Mnenje vaših strank je pomembno, vendar nikar ne pozabite na svoje potrebe. Izkoristite spletno stran za izboljšanje posla.

Vir: startupnation.com.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje