Prenova spletne strani podjetja

Avtor — 13.07.2011
Imate namen v bližnji prihodnosti prenavljati spletno stran podjetja? Potem priporočamo, da nadaljujete z branjem. V nadaljevanju vam bomo namreč predstavili pet vprašanj, ki si jih morate zastaviti, še preden se lotite prenove spletnega mesta.
Prenova spletne strani podjetja

Prenova spletne strani podjetja (slika: sxc.hu).

Zapomnite si, da ko gre za design vaše spletne strani, so podrobnosti zelo pomembne, nikakor pa ne smete zanemariti celotne slike.

1. Kaj je namen spletne strani?

Ponovno se morate spomniti, kaj je glavni namen vaše spletne strani. Nekatera podjetja svoje spletne strani aktivno uporabljajo kot marketinško orodje, spet druga kot dopolnilo k poslu.

Kaj pa spletna stran pomeni vam? Vsekakor je na zastavljeno vprašanje možnih več odgovorov, vendar nanj odgovorite jasno – v nasprotnem primeru bo prenova spletne strani dokaj neučinkovita.

2. Kateri so dosežki spletne strani?

Naredite seznam vseh pozitivnih vidikov vašega spletnega mesta. Zabeležite vse dosežke in vse pohvale, ki jih dobite za določeno vsebino na spletni strani, itd. Preden se posvetite prenovi, ponovno poglejte seznam – nič od naštetega ne sme manjkati na prenovljeni strani.

3. Kaj popraviti ali odstraniti?

Tu morate biti zelo natančni. Ni dovolj, da odgovorite: „Premalo ljudi kupi proizvode preko spletne strani.” Primer pravilnega odgovora je: „Trenutno nam statistika pokaže, da 70% kupcev zapusti spletno mesto tik pred zaključkom nakupa, torej moramo to spletno mesto izboljšati in za 20% zmanjšati število tistih, ki zapustijo spletno mesto.”

Pogovorite se z analitiki v vašem podjetju in s strankami – morda vas presenetijo nove informacije.

4. Česa si želijo vaše stranke?

Pred kakršnokoli prenovo spletne strani se morate najprej pogovoriti z vašimi strankami. Ali sploh uporabljajo spletno stran? Katere stvari se jim zdijo uporabne? Česa ne marajo? Kaj bi si želeli videti na spletni strani?

Mnogo podjetnikov pri prenovi pozabi na uporabnike spletne strani. Morda je spletna stran za vas zgolj pomožno orodje pri trženju, vendar to še ne pomeni, da ima takšno vlogo tudi za vaše stranke. Morda slednjim spletna stran predstavlja prvi stik z vašim podjetjem. Zato nikar ne omahujte in povprašajte za mnenje.

5. Kaj lahko spremenim, da izboljšam posel?

Mnenje vaših strank je pomembno, vendar nikar ne pozabite na svoje potrebe. Izkoristite spletno stran za izboljšanje posla.

Vir: startupnation.com.

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial.

Preberite več >>
Vse za podjetje