Presenetljive statistike v povezavi z digitalnim trženjem

Avtor — 20.03.2017

Tradicionalno trženje obsega tiskane medije, radio in televizijo, vendar različne raziskave kažejo, da postaja digitalno trženje vedno bolj priljubljeno in tudi učinkovito. Naslednje presenetljive statistike vas bodo prepričale, da je skrajni čas, da se pridružite trendu.

Presenetljive statistike v povezavi z digitalnim trženjem

Spoznajte svet digitalnega trženja s pomočjo zanimivih podatkov. (Vir slike: Pixabay)

Podatki o trženju prek elektronske pošte

E-mail marketing je ena najbolj uspešnih platform za spletno digitalno trženje. Naslednji podatki razkrivajo ključni pomen trženja prek elektronske pošte za vsako strategijo digitalnega marketinga.

  • Gmail ima več kot milijardo uporabnikov, do leta 2020 pa naj bi se številka povzpela do kar 3 milijard.
  • Časopis The New York Times svojim naročnikom pošilja 30 različnih verzij spletnega časopisa, t. i. novičnikov, ki se lahko pohvalijo s kar 70-odstotno stopnjo odpiranja. Nekateri so prilagojeni posebnim ciljnim skupinam, kot so študentje ali tekači.
  • Največ podjetij svojim naročnikom pošilja elektronska sporočila ob torkih, sredah ali četrtkih. Ker so ti dnevi tako priljubljeni, bo morda stopnja odpiranja vaših elektronskih sporočil višja, če jih boste pošiljali ob ponedeljkih ali petkih.
  • Z najvišjo stopnjo odpiranja, okoli 24 odstotkov, se lahko pohvalijo sporočila, poslana med 18. in 23. uro, to je po končanem tradicionalnem delovnem času.

Posamezniki se pregledovanju marketinških elektronskih sporočil ponavadi posvetijo po službi. (Vir slike: Pixabay)

  • Verjetnost, da bodo prejemniki prebrali elektronsko sporočilo, je za 26 odstotkov večja pri sporočilih s prilagojeno, individualizirano zadevo.
  • Povprečen podjetnik vsak dan prejme in pošlje 121 elektronskih sporočil.
  • Zadeva 2 odstotkov elektronskih sporočil vsebuje sličice emoji, ki po nekaterih podatkih povečujejo konverzijo.
  • Za 80 odstotkov anketirancev v neki raziskavi ima pri njihovi odločitvi o vzpostavitvi komunikacije z neznano osebo ključno vlogo upoštevanje spletnega bontona.
  • Posamezniki, starejši od 45 let, se veliko bolje odzivajo na humor v zadevi sporočila kot mlajši posamezniki.
  • 80 odstotkov anketirancev pravi, da so med najhujšimi spodrsljaji v elektronskih sporočilih slovnične napake. Druge napake so med drugim: preklinjanje, neusklajene pisave, pretirana uporaba ločil in »prazna« zadeva – kar je za kar 70 odstotkov anketirancev nesprejemljivo.

Leta 2014 je bilo na svetu približno 4,1 milijarde aktivnih e-poštnih računov. Strokovnjaki pričakujejo, da bo do konca leta 2019 to število naraslo na skoraj 5,6 milijard.

Podatki o trženju prek mobilnih naprav

Uporaba mobilnih naprav se iz dneva v dan povečuje, zato morate prilagoditi svoje marketinške strategije. Naslednje statistike vas bodo zagotovo prepričale, da morate mobilno trženje postaviti na prvo mesto.

  • Uporabniki svetovnega spleta vsak mesec opravimo 100 milijard iskanj; več kot polovico opravimo z mobilnih naprav.
  • Leta 2013 so prejemniki že 41 odstotkov marketinških elektronskih sporočil prebrali na mobilnih napravah.
  • 31 odstotkov tržnikov pravi, da vsaj polovico prejetih elektronskih sporočil odprejo prek mobilnih naprav. To pomeni, da morajo biti zadeve sporočil prilagojene mobilnikom. Le 47 odstotkov podjetij prilagaja predogled elektronskih sporočil za enostavno pregledovanje na mobilnih napravah.
  • Uporabniki do družabnih omrežij v 80 odstotkih dostopamo z mobilnih naprav.
  • Več kot polovica uporabnikov pametnih telefonov seže po svojem telefonu takoj, ko se zbudijo.
  • V letu 2014 se je število podjetij, ki svoje delovanje optimizirajo za uporabo na mobilnih napravah, povečalo za 22 odstotkov.
  • 71 odstotkov tržnikov pravi, da je mobilno trženje temelj njihovega poslovanja.
  • 61 odstotkov uporabnikov se verjetno ne bo vrnilo na mobilno različico spletne strani, če so imeli pri prvem dostopu težave. 40 odstotkov se jih bo rajši obrnilo na drugega ponudnika.

Podatki o trženju prek družabnih omrežij

Družabna omrežja spreminjajo svet trženja na različne načine. Prek takšnih platform so olajšani zbiranje uporabnih informacij o potrošnikih, oblikovanje znane in priljubljene blagovne znamke ter prodaja izdelkov. Naslednje statistike vas bodo presenetile in vam hkrati pomagale razumeti, zakaj je strategija za trženje prek družabnih omrežij izjemno pomembna za vaše podjetje.

  • V zadevah elektronskih sporočil se pojavlja vse več oznak (angl. hashtags), ki povezujejo trženje prek elektronske pošte z aktivnostjo na družabnih omrežjih. Uporaba oznak lahko negativno vpliva na stopnjo odpiranja sporočil, vendar lahko hkrati spodbudi angažma na družabnih omrežjih.
  • 32 odstotkov najstnikov meni, da je Instagram najpomembnejše družabno omrežje. 81 odstotkov milenijcev pa dostopa do Twitterja vsaj enkrat dnevno.
  • Facebook mesečno uporablja več kot 1,66 milijarde uporabnikov pametnih mobilnih telefonov.


Družabna omrežja so pomembne platforme za trženje. (Vir slike: Pixabay)

  • YouTube v Združenih državah Amerike samo prek mobilnih naprav doseže več pripadnikov starostnih skupin od 18 do 34 let in od 18 do 49 let kot katerakoli kabelska televizijska mreža.
  • Med vsemi marketinškimi področji bodo podjetja v naslednjem letu namenila največ sredstev družabnim omrežjem in oglaševanju.
  • 59 odstotkov Američanov, ki uporabljajo družabna omrežja, meni, da prisotnost službe za potrošnike na družabnih platformah olajša reševanje problemov in pospeši pridobivanje odgovorov.
  • 28 odstotkov Američanov, ki uporabljajo družabna omrežja, v stik z blagovno znamko rajši stopi prek družabnega omrežja kot v živo, v dejanski trgovini ali poslovnem prostoru.

22 odstotkov svetovnega prebivalstva uporablja Facebook. Pri tem je glede na število uporabnikov na prvem mestu med celinami Severna Amerika, na zadnjem pa Afrika.

Vir: Campaign Monitor


Oznake: , ,