Prevelika pričakovanja lahko uničijo startup

Že leta med startup podjetniki velja znano pravilo: “Obljubljajte malo, ponudite veliko”, kar se je do sedaj izkazalo za odlično poslovno prakso. Toda v letu 2013 se marsikateri startupovec tega ni uspel držati. Poglejmo zakaj.
Prevelika pričakovanja lahko uničijo startup

Prevelika pričakovanja lahko uničijo startup (Vir slike: sxc.hu)

Leto 2013 je bilo prepredeno s startupi, od katerih je javnost pričakovala ogromno. A kot ugotavlja Ryan Holmes, izkušen podjetnik in znani pisec člankov o tehnoloških in poslovnih tematikah, so bila prav prevelika pričakovanja tista, ki so pripeljala do njihovega bridkega konca.

Študija, ki so jo izvedli pri poslovni šoli Harvard v letu 2012, je namreč pokazala, da kar 75 odstotkov vseh ameriških startupov, ki so prejeli investicijo tveganega kapitala, pridobljenega zneska investitorjem ne bo zmoglo vrniti. Nekateri izmed njih so bili zgolj žrtve prenasičenega trga, mnogi pa uspeha niso dosegli predvsem zaradi prevelikih pričakovanj javnosti. 

Holmes poudarja, da so prevelika pričakovanja lahko velik demotivator za mlado podjetje: podjetniški ekipi namreč prinašajo ogromno stresa in neprespanih noči! Hkrati pa lahko startupu prinesejo ogromno težav v primeru, da le-ta s svojo poslovno idejo ne uspe v prvem poskusu.

Dober prvi vtis je namreč bistven za uspešen obstanek startupa na trgu. Ne glede na to, da so neuspehi redno prisotni v svetu podjetništva, pa ob neuspehu, ki ga spremljajo prevelika pričakovanja širše javnosti, mlado podjetje izgubi vsakršno možnost za to, da bi v prihodnosti lahko prepričalo uporabnike in investitorje v to, da bi v prihodnosti in ob morebitnem novem začetku podprli njihovo idejo.

In kako se lahko podjetje reši takšnega problema? Bistveno je, meni Holmes, da startup ustvari izdelek, ki bo zasidran na trdnih temeljih. Šele takrat, ko boste imeli produkt, v katerega boste 100 odstotno zaupali, se lotite marketinga in promocije. Na ta način se bodo velika pričakovanja javnosti ustvarila šele takrat, ko jim boste že imeli kaj za ponuditi!

Vir: HootSuite

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje