Preverite, kako uspešna je vaša mobilna aplikacija

Inovativna, uporabna ali zabavna mobilna aplikacija vas lahko spremeni v milijonarja ali pa vsaj prinese dovolj denarja, s katerim boste nadaljevali razvoj v vašem podjetju. Poskrbite, da bo vaša mobilna aplikacija med bolj priljubljenimi.
Preverite, kako uspešna je vaša mobilna aplikacija

Preverite, kako uspešna je vaša mobilna aplikacija (Vir slike: pixabay.com)

Kar 78 odstotkov mobilnih aplikacij uporabniki pametnih telefonov uporabijo le enkrat, potem pa jo zavržejo in pozabijo. Če je vaša aplikacija uporabnikom na voljo brezplačno, kot je v večini primerov pri start-up podjetjih, je prihodek, ki ga ustvari, odvisen le od oglaševanja in nakupov znotraj aplikacije, zaradi česar je zelo pomembno, da jo uporabniki uporabijo večkrat. Nedavni podatki kažejo, da kar 76 odstotkov vseh prihodkov Apple App Store v ZDA ustvarijo brezplačne aplikacije in nakupovanje znotraj aplikacij. Ta odstotek je še višji (90%) na azijskih trgih. Pri tem velja izpostaviti eno bolj uspešnih brezplačnih aplikacij – Snapchat, ki ima tako veliko uporabnikov, da je zanjo Facebook pripravljen odšteti kar 3 milijarde ameriških dolarjev.

Na katere vrednosti morate biti torej pozorni, ko ocenjujete uspešnost svoje aplikacije in kako preveriti njeno priljubljenost?

1. Prenosi.

Samo število prenosov sicer še ne določa uspeha aplikacije, a je pomembna vrednost za merjenje priljubljenosti. Četudi je aplikacija brezplačna, obstaja večja verjetnost, da bo uspešna, če jo prenese večje število ljudi. Če je aplikacija plačljiva, pa je število prenosov še toliko bolj pomembno.

Preverite tudi, koliko ljudi, ki si je naložilo vašo aplikacijo na svoj mobilni telefon, to tudi uporablja. Poskušajte ugotoviti tudi, kako ta pridobiva ali izgublja priljubljenost skozi čas (še posebej v povezavi z določeno oglaševalsko akcijo). Prav tako lahko spremljate podatke o tem, na katerih napravah in platformah je vaša aplikacija najpogosteje uporabljena. Priročna orodja za spremljanje teh podatkov sta AppFigures in App Annie.

2. Angažiranost.

Priljubljenost aplikacije določate tudi na podlagi tega, kako angažirani so njeni uporabniki oziroma kako zavzeto jo uporabljajo. To lahko določite na podlagi tega, kako pogosto uporabniki vašo aplikacijo zaženejo, kako dolgo jo imajo prižgano ipd. Te vrednosti vam bodo pokazale, za kako nepogrešljivo smatrajo uporabniki vašo aplikacijo.

3. Zadrževanje.

Ne le, da morate pridobiti nove uporabnike, tudi stare je potrebno zadržati. To lahko naredite s posodabljanjem aplikacije, ki lahko le odpravlja najdene »hrošče« in druge napake v aplikaciji, ali pa uporabnikom ponudite nadgradnjo. Pri tem je pomembno, da vse posodobitve in nadgradnje upoštevajo mnenja in želje uporabnikov.

4. Specifični cilji.

Razvijalci aplikacij si ponavadi že predstavljajo, kako in za kakšne namene se bo njihov izum uporabljalo. Ko merite te specifične cilje, preverite koliko odstotkov ljudi je šlo čez vse korake, ki ste si jih zamislili.

Za merjenje angažiranosti, stopnje zadrževanja in specifičnih ciljev lahko v svojo aplikacijo vključite orodja, kot so Flurry (brezplačen) ali Localytics (brezplačna in plačljiva različica).

Vir: Entrepreneur

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje