Preverite, kako uspešna je vaša mobilna aplikacija

Inovativna, uporabna ali zabavna mobilna aplikacija vas lahko spremeni v milijonarja ali pa vsaj prinese dovolj denarja, s katerim boste nadaljevali razvoj v vašem podjetju. Poskrbite, da bo vaša mobilna aplikacija med bolj priljubljenimi.
Preverite, kako uspešna je vaša mobilna aplikacija

Preverite, kako uspešna je vaša mobilna aplikacija (Vir slike: pixabay.com)

Kar 78 odstotkov mobilnih aplikacij uporabniki pametnih telefonov uporabijo le enkrat, potem pa jo zavržejo in pozabijo. Če je vaša aplikacija uporabnikom na voljo brezplačno, kot je v večini primerov pri start-up podjetjih, je prihodek, ki ga ustvari, odvisen le od oglaševanja in nakupov znotraj aplikacije, zaradi česar je zelo pomembno, da jo uporabniki uporabijo večkrat. Nedavni podatki kažejo, da kar 76 odstotkov vseh prihodkov Apple App Store v ZDA ustvarijo brezplačne aplikacije in nakupovanje znotraj aplikacij. Ta odstotek je še višji (90%) na azijskih trgih. Pri tem velja izpostaviti eno bolj uspešnih brezplačnih aplikacij – Snapchat, ki ima tako veliko uporabnikov, da je zanjo Facebook pripravljen odšteti kar 3 milijarde ameriških dolarjev.

Na katere vrednosti morate biti torej pozorni, ko ocenjujete uspešnost svoje aplikacije in kako preveriti njeno priljubljenost?

1. Prenosi.

Samo število prenosov sicer še ne določa uspeha aplikacije, a je pomembna vrednost za merjenje priljubljenosti. Četudi je aplikacija brezplačna, obstaja večja verjetnost, da bo uspešna, če jo prenese večje število ljudi. Če je aplikacija plačljiva, pa je število prenosov še toliko bolj pomembno.

Preverite tudi, koliko ljudi, ki si je naložilo vašo aplikacijo na svoj mobilni telefon, to tudi uporablja. Poskušajte ugotoviti tudi, kako ta pridobiva ali izgublja priljubljenost skozi čas (še posebej v povezavi z določeno oglaševalsko akcijo). Prav tako lahko spremljate podatke o tem, na katerih napravah in platformah je vaša aplikacija najpogosteje uporabljena. Priročna orodja za spremljanje teh podatkov sta AppFigures in App Annie.

2. Angažiranost.

Priljubljenost aplikacije določate tudi na podlagi tega, kako angažirani so njeni uporabniki oziroma kako zavzeto jo uporabljajo. To lahko določite na podlagi tega, kako pogosto uporabniki vašo aplikacijo zaženejo, kako dolgo jo imajo prižgano ipd. Te vrednosti vam bodo pokazale, za kako nepogrešljivo smatrajo uporabniki vašo aplikacijo.

3. Zadrževanje.

Ne le, da morate pridobiti nove uporabnike, tudi stare je potrebno zadržati. To lahko naredite s posodabljanjem aplikacije, ki lahko le odpravlja najdene »hrošče« in druge napake v aplikaciji, ali pa uporabnikom ponudite nadgradnjo. Pri tem je pomembno, da vse posodobitve in nadgradnje upoštevajo mnenja in želje uporabnikov.

4. Specifični cilji.

Razvijalci aplikacij si ponavadi že predstavljajo, kako in za kakšne namene se bo njihov izum uporabljalo. Ko merite te specifične cilje, preverite koliko odstotkov ljudi je šlo čez vse korake, ki ste si jih zamislili.

Za merjenje angažiranosti, stopnje zadrževanja in specifičnih ciljev lahko v svojo aplikacijo vključite orodja, kot so Flurry (brezplačen) ali Localytics (brezplačna in plačljiva različica).

Vir: Entrepreneur

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje