Preverite, kako uspešna je vaša mobilna aplikacija

Avtor Urša Slivar — 11.12.2013
Komentiraj!
Inovativna, uporabna ali zabavna mobilna aplikacija vas lahko spremeni v milijonarja ali pa vsaj prinese dovolj denarja, s katerim boste nadaljevali razvoj v vašem podjetju. Poskrbite, da bo vaša mobilna aplikacija med bolj priljubljenimi.
Preverite, kako uspešna je vaša mobilna aplikacija

Preverite, kako uspešna je vaša mobilna aplikacija (Vir slike: pixabay.com)

Kar 78 odstotkov mobilnih aplikacij uporabniki pametnih telefonov uporabijo le enkrat, potem pa jo zavržejo in pozabijo. Če je vaša aplikacija uporabnikom na voljo brezplačno, kot je v večini primerov pri start-up podjetjih, je prihodek, ki ga ustvari, odvisen le od oglaševanja in nakupov znotraj aplikacije, zaradi česar je zelo pomembno, da jo uporabniki uporabijo večkrat. Nedavni podatki kažejo, da kar 76 odstotkov vseh prihodkov Apple App Store v ZDA ustvarijo brezplačne aplikacije in nakupovanje znotraj aplikacij. Ta odstotek je še višji (90%) na azijskih trgih. Pri tem velja izpostaviti eno bolj uspešnih brezplačnih aplikacij – Snapchat, ki ima tako veliko uporabnikov, da je zanjo Facebook pripravljen odšteti kar 3 milijarde ameriških dolarjev.

Na katere vrednosti morate biti torej pozorni, ko ocenjujete uspešnost svoje aplikacije in kako preveriti njeno priljubljenost?

1. Prenosi.

Samo število prenosov sicer še ne določa uspeha aplikacije, a je pomembna vrednost za merjenje priljubljenosti. Četudi je aplikacija brezplačna, obstaja večja verjetnost, da bo uspešna, če jo prenese večje število ljudi. Če je aplikacija plačljiva, pa je število prenosov še toliko bolj pomembno.

Preverite tudi, koliko ljudi, ki si je naložilo vašo aplikacijo na svoj mobilni telefon, to tudi uporablja. Poskušajte ugotoviti tudi, kako ta pridobiva ali izgublja priljubljenost skozi čas (še posebej v povezavi z določeno oglaševalsko akcijo). Prav tako lahko spremljate podatke o tem, na katerih napravah in platformah je vaša aplikacija najpogosteje uporabljena. Priročna orodja za spremljanje teh podatkov sta AppFigures in App Annie.

2. Angažiranost.

Priljubljenost aplikacije določate tudi na podlagi tega, kako angažirani so njeni uporabniki oziroma kako zavzeto jo uporabljajo. To lahko določite na podlagi tega, kako pogosto uporabniki vašo aplikacijo zaženejo, kako dolgo jo imajo prižgano ipd. Te vrednosti vam bodo pokazale, za kako nepogrešljivo smatrajo uporabniki vašo aplikacijo.

3. Zadrževanje.

Ne le, da morate pridobiti nove uporabnike, tudi stare je potrebno zadržati. To lahko naredite s posodabljanjem aplikacije, ki lahko le odpravlja najdene »hrošče« in druge napake v aplikaciji, ali pa uporabnikom ponudite nadgradnjo. Pri tem je pomembno, da vse posodobitve in nadgradnje upoštevajo mnenja in želje uporabnikov.

4. Specifični cilji.

Razvijalci aplikacij si ponavadi že predstavljajo, kako in za kakšne namene se bo njihov izum uporabljalo. Ko merite te specifične cilje, preverite koliko odstotkov ljudi je šlo čez vse korake, ki ste si jih zamislili.

Za merjenje angažiranosti, stopnje zadrževanja in specifičnih ciljev lahko v svojo aplikacijo vključite orodja, kot so Flurry (brezplačen) ali Localytics (brezplačna in plačljiva različica).

Vir: Entrepreneur

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!