Prevzem DoubleClicka skrbi EU

Avtor Borut Borštnik — 05.07.2007
Komentiraj!
Oglasile so se potrošniške organizacije v EU, ki pravijo, da bo združitev teh dveh podjetij kršila pravice do zasebnosti evropskih potrošnikov.
Prevzem DoubleClicka skrbi EU

Google straši EU.

Njihova skrb izhaja iz ZDA, kjer so zvezni trgovinski organizaciji sprožili podoben odziv. Z nakupom DoubleClicka si je namreč Google omogočil dostop do ogromne količine informacij, ki jih lahko s podatkovnim rudarjenjem še oplemenitijo. Gre za združitev podatkov o internetnem iskanju (Google) in nakupovalnih navadah (DoubleClick).

Pri evropski portošniški organizaciji BEU so tako Evropski komisiji svetovali naj preučijo, kako bo združitev vplivala na potrošnike. Trdijo celo, da je Google trenutno najmočnejši zbiralec osebnih podatkov vseh časov. Gigant sicer, v nasprotju z ZDA, v Evropi še ni zaprosil za soglasje k prevzemu DoubleClicka.

Pri Googlu se branijo. Trdijo, da informacije zbirajo v korist svojih uporabnikov. Z obdelavo teh informacij jim namreč omogočajo boljše iskanje po internetu ter jih 'zalagajo' z bolj relevantnimi oglasi.


Vir: The New York Times

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!