Prezi z novimi orodji za sodelovanje in analizo cilja na podjetja

Avtor Urška Honzak — 22.06.2016
Komentiraj!
Priljubljena platforma za pripravljanje predstavitev Prezi, ki jo uporablja že 75 milijonov ljudi, je predstavila nov izdelek, prilagojen podjetjem. Podjetje želi z novimi orodji, namenjenimi uporabi na delovnem mestu, povečati svoj vpliv v okviru organizacij in podjetij.
Prezi z novimi orodji za sodelovanje in analizo cilja na podjetja

Podjetje Prezi se z novo ponudbo osredotoča na podjetja. (Vir slike: VentureBeat)

Podjetje Prezi, ki je bilo ustanovljeno leta 2009 na Madžarskem, zdaj pa ima sedež v San Franciscu, je znano po svoji platformi za oblikovanje predstavitev, v okviru katere lahko uporabniki razporedijo vse dele svoje predstavitve v obliki miselnega vzorca. Storitev uporablja že 75 milijonov ljudi po celem svetu, podjetje pa se lahko pohvali s financiranjem v višini 70 milijonov dolarjev.

Nova storitev Prezi Business nadgrajuje obstoječe funkcije z dodatnimi orodji za produktivnost, ki vključujejo sodelovanje, analizo vključenosti, predstavitve na daljavo, sezname in povezovanje s storitvijo Slack. Storitev bo podjetjem na voljo za 50 dolarjev na mesec na uporabnika. Uporabnikom bo omogočeno skupinsko oblikovanje predstavitev in objavljanje sprotnih komentarjev, medtem ko se bodo lahko tržniki in komercialisti na podlagi analiz odločili, kdaj nagovoriti potencialno stranko.

Prezi Business je del prizadevanja podjetja, da bi njihova platforma postala uporabna za različne namene. Pred letom dni so predstavili storitev Mobile Presenting, ki uporabnikom omogoča sprotno prikazovanje predstavitev z mobilnega telefona do 30 ljudem na različnih mestih. Del ponudbe podjetja je tudi Nutshell, samostojna aplikacija za animacijo fotografij.

Podjetje Prezi sicer že od nastanka cilja tudi na podjetja, vendar pa bo zdaj svoje napore na tem področju podvojilo. Ciljajo tudi na uporabnike, ki so se s platformo Prezi srečali v času študija, zdaj pa lahko svoje znanje in izkušnje prenesejo na delovno mesto.

Peter Arvai, direktor in soustanovitelj podjetja Prezi, pravi, da predstavniki »milenijske generacije« predstavljajo velik del njihove uporabniške baze, ki šteje že 75 milijonov ljudi. Svoja sodobna pričakovanja in najljubša orodja so s fakultet prenesli v podjetja. Prezi Business je po njegovih besedah namenjen prav takšnim uporabnikom; tistim, ki si želijo predstavljati svoje delo na vizualen način, pri katerem lahko sodelujejo s sodelavci in se osredotočajo na podatke.

Predstavljena storitev Prezi Business je že na voljo vsem uporabnikom.

Vir: VentureBeat

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!