Pri izbiri poslovne strategije si pomagajte s platnom poslovnega modela

Platno poslovnega modela podjetnikom pomaga izrisati neke vrste zemljevid različnih poslovnih strategij in ugotoviti, zakaj nekatere od njih delujejo, druge pa ne. Gre torej za odlično iztočnico za mlade podjetnike, ki se s podjetništvom srečujejo prvič.
Pri izbiri poslovne strategije si pomagajte s platnom poslovnega modela

Pri izbiri poslovne strategije si pomagajte s platnom poslovnega modela (Vir slike: Pixabay.com)

Ko se podjetniku porodi poslovna ideja, za katero meni, da ima velik potencial, ponavadi sledijo naslednji koraki: preverjanje, ali obstajajo realne možnosti za uresničitev ideje, iskanje potencialnih kupcev v okviru analize trga ter seveda iskanje primernega poslovnega modela, ki bo podjetju omogočilo generiranje prihodkov. 

Zadnji korak je izjemno pomemben za uspeh prav vsakega podjetja. A ker so si podjetja, panoge in tržišča med seboj različna, enotnega recepta za izbiro pravega poslovnega modela ni. Kar se lahko v enem primeru izkaže za pravo izbiro, lahko v drugem primeru predstavlja veliko napako. 

Da se ne bi ušteli, si lahko pri izbiri poslovne strategije pomagate z nekaterimi pripomočki, kot je na primer tudi platno poslovnega modela (ang. Business Model Canvas). Tega je pred nekaj leti zasnoval Alex Osterwalder, ki je bil mnenja, da zapletena poslovna terminologija povzroča le zmedo in izgubo časa. Odločil se je, da zasnuje poenostavljen in standardiziran jezik za opisovanje poslovnega modela.

Izdelajte poslovni model na MP šoli >>

V spodnjem videu si oglejte, na kakšen način si lahko pomagate s platnom poslovnega modela:

YouTube

Ash Maurya mladim podjetnikom svetuje, da si najprej zastavijo nekaj vprašanj in na podlagi odgovorov nanje lažje določijo, kateri poslovni model bo njihovemu podjetju najbolj koristil >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje