Pri njihovih izdelkih začudeno ugotavljajo, da so slovenski

Avtor — 17.04.2015
26-letni Luka Debevec se je pred leti, ko je končal srednjo šolo, zaposlil pri očetu, izučenem tapetniku. Že tri leta pozneje je začel zgodbo s Kauchem, odprl svoje podjetje, oče mu je dal delavca, ki sta člana ekipe še danes.
Pri njihovih izdelkih začudeno ugotavljajo, da so slovenski

Trenutni trendi na področju kavčev so grobotkane tkanine, velike sedalne površine, nizke nasloni in možnost prilagajanja v obliki modularnih sestavov, premičnih blazin in stranic (Vir slike: Peter Škrlep).

»Moja in očetova vizija se nista ujemali, zato skupaj ne bi mogla delovati. Od očeta sem dobil seveda tudi delavnico in nekaj strank. Oče še vedno dela, ampak v manjšem obsegu. Jaz sem želel ustvariti nekaj več in tako se je začela zgodba Kauch,« pravi Debevec, ki si je želel drugačen krog strank, drug način dela in drugačne produkte.

Zdaj ekipo sestavljajo trije zaposleni, on kot direktor in tehnolog (po izobrazbi je sicer lesarski tehnik), tapetnik in šivilja, oba stara okrog 45 let, ki sta bila prej zaposlena pri njegovem očetu. Kauchi nastajajo v vasi Podplešivica. »Že večkrat sem naletel na začudenje strank, ko sem jim povedal, da so naši produkti slovenski,« pove v smehu.

Izdelujejo tudi kavče po naročilu, kar je bila sicer očetova glavna panoga, tako da imajo na tem področju veliko izkušenj. Trosed nastaja od dva do tri dni, za kavč po meri potrebujejo lahko tudi od 10 do 15 dni.

Na sliki Luka Debevec in Neli Fatorič, industrijska oblikovalka, ki je oblikovala iCube in Thinking Organic (Vir slike: Peter Škrlep)

Letos napoveduje do 20-odstotno rast

Najbolj prodajana artikla sta Playing Modular in Sleeping Modular. Lanski promet, pravi, je ocenjen na okoli 100 tisoč evrov, letos napoveduje od 10 do 20-odstotno rast. »Naša ciljna skupina, to sta srednji in višji sloj, prisegata na dober dizajn, kakovost in uporabnost. So pa večinoma zdaj kavči bolj namenjeni ležanju kot pa pravilnemu sedenju. Sploh med mladimi,« razloži Debevec.

Najnovejši model nastal iz njegovih lastnih potreb

Navdih vleče iz vsakodnevnega življenja, iz težav, ki jih imamo ljudje ob uporabi kavča. Ravno iz njegovih lastnih potreb je nastal njihov zadnji model Moving Modular. Za konstrukcijo uporabljajo večinoma iverno ali vezano ploščo v kombinaciji z masivnim lesom, včasih, zaradi tehničnih razlogov, posežejo tudi po kovinski konstrukciji.

Za polnila uporabijo hladnolito visoko elastično peno, za mehkejše Kauche tudi gosje perje. »Za končni material pa uporabljamo vse od tkanin, mikrotkanin, žameta, filca do usnja,« sicer pa si stranke lahko ustvarijo svoj Kauch, tako dimenzijsko kot oblikovno, s čimer odpravljajo težavo številnih, ki iščejo kavče primernih dimenzij.

Kauch iz kolekcije Thinking Organic (Vir slike: Peter Škrlep)

Kakšen kavč bo izbral tehnični tip človeka?

Trenutni trendi na področju kavčev so grobotkane tkanine, velike sedalne površine, nizke nasloni in možnost prilagajanja v obliki modularnih sestavov, premičnih blazin in stranic. Če boste obiskali njihovo spletno stran, vas bo na začetni strani pričakal zapis, da vam lahko na podlagi priljubljenega kavča povedo, kdo ste.

Je to res? »Res je. Na prvi vtis se lahko oceni človeka glede na to, kakšen kavč mu je všeč. Na primer nek tehnični tip bo malo verjetno kupil Kauch iz linije Organic. Ker mu več pomenijo tehnične lastnosti, bo izbral linijo Modular. So pa seveda odstopanja, tako kot pri vseh stvareh,« pove v smehu. Trosed nastaja od dva do tri dni, za kavč po meri potrebujejo lahko tudi od 10 do 15 dni (Vir slike: Kauch).

Tujina si jih želi

Pred kratkim so o njih pisali v britanski spletni reviji Your Coffee Break. »Imamo tudi poslovnega partnerja v Italiji, za katerega izdelujemo kavče po meri. Naš iCube so letos predstavili tudi na sejmu v Kanadi,« trenutno pa se dogovarjajo za sodelovanje s salonom pohištva na Dunaju. »Veliko zanimanja in dogovarjanja je, preden se res konkretno kaj uresniči. Pri teku na dolgih progah sem se naučil vztrajnosti, ki mi tukaj zelo prav pride,« dodaja sogovornik.  

Letos načrtujejo širitev tako na domačem kot tujem trgu. V primeru uresničitve širjenja napoveduje širitev ekipe. Čeprav se jim tujina vse bolj približuje, pa priznava, da potrebujejo za tuje sejme še nekaj kilometrine in financ. »Glede na to, da sem še začetnik v poslu, si osebno želim še veliko novega podjetniškega znanja in izkušenj.« Če se bodo dogovarjanja s tujino obrnila ekipi Kaucha v prid, bo imel in njegova ekipa takšnih priložnosti na pretek.

Oznake: , , , , , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje