Pri Sonyju nova odpuščanja

Sony načrtuje vnovična odpuščanja. Napovedi o odpuščanjih so sicer stalnica pri tem japonskem podjetju, ki se že dlje časa bori za preživetje na trgu pametnih telefonov, kjer vlada ostra konkurenca. Z manjšim številom zaposlenih bodo bolj konkurenčni, so prepričani.
Pri Sonyju nova odpuščanja

Sony napoveduje nova odpuščanja (Vir slike: YouTube).

Napoved o odpuščanju se navezuje predvsem na enoto za mobilno tehnologijo. Večinoma gre za delovna mesta v Evropi in na Kitajskem. Gre na Sonyjev načrt, ki predvideva kar 30-odstotno zmanjšanje delovne sile v sektorju za telefone. Ob koncu fiskalnega leta, ki se bo zaključilo marca 2016, predvidevajo, da bo v tem sektorju le še 5 tisoč delovnih mest.

Z odpuščanji bolj konkurenčni?

Podjetje poskuša z odpuščanji ponovno splezati na zeleno vejo. Z odpuščanji naj bi dosegli tudi prenovo oddelka mobilnih tehnologij in tako postali bolj konkurenčni na trgu pametnih telefonov. Japonsko podjetje, ki ima namreč močna tekmeca, podjetji Apple in Samsung, bo najnovejše poročilo predvidoma predstavilo v začetku februarja.

So res toliko privarčevali?

Sony je prva odpuščanja napovedal že ob začetku globalne krize, ko je napovedal, da bo moral skrčiti svojo delovno silo kar za šest odstotkov oziroma odpustiti 10 tisoč delavcev. S temi odpuščanji do marca 2010 so napovedali prihranek v višini skoraj 840 milijonov evrov.

Leta 2012, ko so pri Sonyju napovedali nova odpuščanja, so v javnost prišli podatki, da nameravajo v naslednjih letih odpustiti celo 10 tisoč delavcev. Takrat je Sony že zapiral pisarne in proizvodne zmogljivosti na Švedskem in v Veliki Britaniji, obenem pa napovedal tudi program mehkejšega odpuščanja za starejše delavce, s čimer so želeli zmanjšati število zaposlenih v japonskih tovarnah še za 1.200 delavcev.

Jih lahko reši Playstation?

Lani je japonski tehnološki velikan tudi razkril, da bo v prihodnjih treh letih omejil produktne linije pametnih telefonov in televizorjev ter se osredotočil na Playstation. V mislih imajo zgolj in samo dobiček. V prihodnjih treh letih želijo za četrtino povečati prodajo svoje igralne konzole. Svoj cilj želijo doseči tudi z obogatitvijo ponudbe personaliziranih televizijskih in video ter glasbenih storitev.

Playstation, ki je lani upihnil 20. svečko, bo v naslednjih mesecih dobil novega konkurenta. To je Steam Machine, igralna konzola, na kateri bo tekla Valvova platforma za nakupovanje in poganjanje iger Steam. Playstation sicer velja za izredno priljubljeno konzolo, mimogrede, lani jo je v samo petih mesecih od izida štirice pograbilo več kot sedem milijonov kupcev.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje