Se nam približuje zlom trga pametnih telefonov?

Vsak, ki si lahko privošči pametni telefon, ga ima. Gartnerjeva zadnja raziskava je jasen signal proizvajalcem pametnih telefonov: kmalu, natančneje že prihodnje leto, prihaja sušno obdobje. Kaj vse napoveduje družba Gartner?
Se nam približuje zlom trga pametnih telefonov?

Družba Gartner napoveduje velike spremembe na trgu pametnih telefonov (Vir slike: Bigstockphotos).

Družba Gartner napoveduje, da bo rast prodaje pametnih telefonov padla na zgolj enomestno številko in bo predstavljala približno polovico prodaje, ki je bila zabeležena leta 2015. Če pogledamo konkretne številke prodaje, se 1,5 milijarde napravic letno ne sliši malo, a za proizvajalce ta številka pomeni začetek nočne more. Pričakovati je, da bodo tisti, ki so si izborili najmanjše deleže na trgu, počasi šli v pozabo. Lani je na primer LG ustvaril zgolj 1,2 centa dobička na vsak prodan telefon.

Trg, ki je postal prenasičen

Kitajska je leta in leta veljala za nekakšno obljubljeno deželo proizvajalcev pametnih telefonov, ki so se v to azijsko državo podali iskati prihodke in dobičke, ki jih niso uspeli ustvariti na ameriških in evropskih tleh. Ogromen trg, ki ga predstavlja (število prebivalcev dosega skoraj 1,4 milijarde ljudi), in nastajajoči srednji razred je težko potešiti s pametnimi telefoni. To je bila teorija. Lani je trg, za katerega se je mislilo, da je skorajda nemogoče, da postane nasičen z napravicami, dokončno postal prenasičen. K temu sta veliko prispevala Xiaomi in Huawei, ki sta marsikatero napravico prodala skorajda pod ceno.

Finančna kriza, daljši cikel menjave in premalo poudarka na novosti

Naslednja težava je ostanek misli na finančno krizo. Mnogi Zahodnjaki se po mnenju družbe raje odločajo za telefone višjega cenovnega razreda, ki jim prinašajo kakovost, predvsem pa daljšo življenjsko dobo. 24-mesečni cikel menjave telefona se je podaljšal na 30 mesecev, navaja poročilo.

Pri družbi so prepričani, da proizvajalci niso naredili vsega, kar bi lahko. Menijo, da bi lahko stranke bolj navdušili k nakupu nove napravice. Ker številne niti ne prinašajo revolucionarnih novosti, mnoge nove napravice niti ne zamikajo. Je torej ključ do boljših prodajnih številk v telefonih, ki ne bodo prinesli zgolj manjših popravkov v dizajnu?

Družba Indijo postavlja kot novo upanje proizvajalcem pametnih telefonov. To bo država, v kateri boste lahko ustvarjali prihodke, pravijo njeni analitiki, čeprav tudi ta prinaša nekaj pasti. Indijci so namreč bolj naklonjeni nakupu tradicionalnih telefonov kot pa sodobnim pametnim telefonom. Povprečna cena teh telefonov je 120 dolarjev, kar pomeni, da večina proizvajalcev iz indijske »igre« izpade.

Kitajskemu trgu se obetajo velike spremembe

Družba je prepričana, da bodo podjetja še naprej poskušala vstopiti na kompleksen in konkurenčen trg pametnih telefonov. Zagotovo pa bo prišlo tudi do izstopov iz tega trga. Zdi se, da bo naslednje leto prelomno: preživeli bodo le najmočnejši. Na kitajskem trgu naj bi se vsaj eden od »netradicionalnih proizvajalcev telefonov« uvrstil med top 5 igralcev. Do konkretnega mešanja kart naj bi prišlo že čez dve leti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje