Pridobite pozornost velikih vlagateljev

Postati uspešen podjetnik je zelo težka in odgovorna naloga, pri čemer pa je pridobivanje kapitala od večjih vlagateljev vsekakor ena izmed najtežjih. Če ste tudi vi eden izmed tistih, ki jim to ne gre najbolje od rok, si preberite 5 načinov, kako pridobiti pozornost velikih vlagateljev.
V tem tednu dva nova razpisa

V tem tednu dva nova razpisa (Vir slike: Freeimages.com)

Po svetu in tudi pri nas obstajajo veliki vlagatelji, ki želijo povečati svoj kapital na podlagi vlaganja v potencialne projekte podjetij. Odločanje o tem, v katero podjetje bodo vložili, poteka na številnih poslovnih srečanjih (nekje med 500 in 1000 na leto) s podjetniki, vendar se na koncu odločijo za investicijo v le nekaj od teh.

Dogovorjeno srečanje velikih naložbenih kapitalistov s podjetnikom, ki si želi, da bi ti vložili v njegovo podjetje, poteka predvidoma okoli 60 minut. Vendar so za odločitev naložbenika odločilne že prve 3 minute predstavitve, na podlagi katerih se potem odloči, ali je vredno poslušati naprej in porabiti nadaljnjih 57 minut.

Iz izkušenj podjetnikov navajamo pet stvari, na katere bodite na tovrstnih poslovnih srečanjih z bodočimi vlagatelji posebej pozorni.

1. Dober uvod

Naložbeni kapitalisti imajo že veliko izkušenj na tem področju, zato se je pri predstavitvi startupa potrebno res potruditi, da jim ta ne bo dolgočasna. Začetek vaše predstavitve projekta naj bo kratek in jedrnat, z nekaj preprostimi stavki, ki naj bi bili pravzaprav odgovori na 4 ključna vprašanja:

  1. Reševanja katerega problema se bi lotili s svojo naložbo?
  2. Zakaj je ta problematika relevantna za potencialne kupce?
  3. Kako bi vi rešili ta problem bolje od konkurenčnih podjetij?
  4. Zakaj si prizadevate, da bi se lotili reševanja tega problema?

Z dobro argumentacijo in s predstavitvijo odgovorov na ta vprašanja ste na dobri poti, kajti le majhna nepozornost ali napaka lahko vlagatelja odvrneta od naložbe v vaše podjetje.

2. Verodostojnost

Če imate že kakšno izkušnjo s prodajo ali prevzemom tvegane naložbe, potem že veste, kako pridobiti pozornost vlagateljev. Če pa ste pri tem še neizkušeni, se bo vlagatelj zmenil za vas le, če bo od vas dobil vtis, da imate dober potencial za takšne naložbe. Njegovo pozornost boste pridobili tako, da boste kazali neprestano prepričanost vase in v to, kar počnete. Če boste sami verjeli v to, da je vaš delovni načrt zmagovalna kombinacija želenega projekta, se tudi vlagatelju ne bo težko upreti.

3. Sestava delovne skupine

Sposobnost podjetnika, da zna ustvariti dobro in motivirano delovno ekipo, je še ena vrlina, ki bo pritegnila vlagatelje.

4. Določitev dobre cene

Preden se lotite prodaje svojega produkta, najprej temeljito analizirajte trg, na katerem boste prodajali. Svojega vlagatelja morate s predlagano ceno prepričati, da je pravšnja za trg na katerega prihaja, in da bo od prodaje prišlo do maksimalnega dobička, zaradi katerega bo tudi vlagal v vas.

5. Prikažite potencial svojega podjetja kot enega izmed vodilnih v marketingu

Ključna komponenta, na katero je vlagatelj pozoren, je tudi ta, da mu znate jasno pokazati, da ste se pri reševanju svojega problema temeljito poglobili v potrošnikove potrebe in želje, s čimer bi svoje storitve lahko ustvarili v še bolj učinkovite in posledično tudi dobro prodajane. Pomembno je, da znate svoj produkt kar se da dobro zagovarjati in argumentirati njegovo uporabnost.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje