Pridobite pozornost velikih vlagateljev

Postati uspešen podjetnik je zelo težka in odgovorna naloga, pri čemer pa je pridobivanje kapitala od večjih vlagateljev vsekakor ena izmed najtežjih. Če ste tudi vi eden izmed tistih, ki jim to ne gre najbolje od rok, si preberite 5 načinov, kako pridobiti pozornost velikih vlagateljev.
V tem tednu dva nova razpisa

V tem tednu dva nova razpisa (Vir slike: Freeimages.com)

Po svetu in tudi pri nas obstajajo veliki vlagatelji, ki želijo povečati svoj kapital na podlagi vlaganja v potencialne projekte podjetij. Odločanje o tem, v katero podjetje bodo vložili, poteka na številnih poslovnih srečanjih (nekje med 500 in 1000 na leto) s podjetniki, vendar se na koncu odločijo za investicijo v le nekaj od teh.

Dogovorjeno srečanje velikih naložbenih kapitalistov s podjetnikom, ki si želi, da bi ti vložili v njegovo podjetje, poteka predvidoma okoli 60 minut. Vendar so za odločitev naložbenika odločilne že prve 3 minute predstavitve, na podlagi katerih se potem odloči, ali je vredno poslušati naprej in porabiti nadaljnjih 57 minut.

Iz izkušenj podjetnikov navajamo pet stvari, na katere bodite na tovrstnih poslovnih srečanjih z bodočimi vlagatelji posebej pozorni.

1. Dober uvod

Naložbeni kapitalisti imajo že veliko izkušenj na tem področju, zato se je pri predstavitvi startupa potrebno res potruditi, da jim ta ne bo dolgočasna. Začetek vaše predstavitve projekta naj bo kratek in jedrnat, z nekaj preprostimi stavki, ki naj bi bili pravzaprav odgovori na 4 ključna vprašanja:

  1. Reševanja katerega problema se bi lotili s svojo naložbo?
  2. Zakaj je ta problematika relevantna za potencialne kupce?
  3. Kako bi vi rešili ta problem bolje od konkurenčnih podjetij?
  4. Zakaj si prizadevate, da bi se lotili reševanja tega problema?

Z dobro argumentacijo in s predstavitvijo odgovorov na ta vprašanja ste na dobri poti, kajti le majhna nepozornost ali napaka lahko vlagatelja odvrneta od naložbe v vaše podjetje.

2. Verodostojnost

Če imate že kakšno izkušnjo s prodajo ali prevzemom tvegane naložbe, potem že veste, kako pridobiti pozornost vlagateljev. Če pa ste pri tem še neizkušeni, se bo vlagatelj zmenil za vas le, če bo od vas dobil vtis, da imate dober potencial za takšne naložbe. Njegovo pozornost boste pridobili tako, da boste kazali neprestano prepričanost vase in v to, kar počnete. Če boste sami verjeli v to, da je vaš delovni načrt zmagovalna kombinacija želenega projekta, se tudi vlagatelju ne bo težko upreti.

3. Sestava delovne skupine

Sposobnost podjetnika, da zna ustvariti dobro in motivirano delovno ekipo, je še ena vrlina, ki bo pritegnila vlagatelje.

4. Določitev dobre cene

Preden se lotite prodaje svojega produkta, najprej temeljito analizirajte trg, na katerem boste prodajali. Svojega vlagatelja morate s predlagano ceno prepričati, da je pravšnja za trg na katerega prihaja, in da bo od prodaje prišlo do maksimalnega dobička, zaradi katerega bo tudi vlagal v vas.

5. Prikažite potencial svojega podjetja kot enega izmed vodilnih v marketingu

Ključna komponenta, na katero je vlagatelj pozoren, je tudi ta, da mu znate jasno pokazati, da ste se pri reševanju svojega problema temeljito poglobili v potrošnikove potrebe in želje, s čimer bi svoje storitve lahko ustvarili v še bolj učinkovite in posledično tudi dobro prodajane. Pomembno je, da znate svoj produkt kar se da dobro zagovarjati in argumentirati njegovo uporabnost.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje