Pridobite stalne stranke

Kot podjetnik si najverjetneje ne želite le strank, ki bi občasno koristile vaše storitve. Želite si pridobiti stranke, ki bodo z vami ostale do konca življenja. Da bi to dosegli, morate ustvariti dober prvi vtis, katerega morate ohranjati tudi vnaprej.
Pridobite stalne stranke

Pridobite stalne stranke (slika: sxc.hu)

Uspešni podjetniki se zavedajo, da je zadovoljstvo strank ključ do uspešnega podjetja. Zato posvečajo veliko pozornosti strankam, njihovim željam in predlogom. Ker je znano dejstvo, da je stranko veliko enostavneje obdržati, kot pa poiskati, je vsak korak, ki ga namenimo ohranitvi stranke, vreden našega časa.

Kvaliteta produktov in storitev je zelo pomembna, a ni najpomembnejša. Včasih največ štejejo dobre komunikacijske sposobnosti podjetnikov in tržnikov, zato si preberite nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali, da se bodo stranke rade vračale k vam.

Vzpostavite zaupanje. Zaupanje je temelj vsakega uspešnega odnosa. Vedno delajte v prid strankam in jim dajajte občutek, da se ves čas trudite za njihov dobrobit. Ne krhajte zaupanja z nepotrebnimi napakami, kot je na primer zamujanje na sestanke ali zakasnelo odgovarjanje na elektronsko pošto.

Poskrbite za dobro komunikacijo. V kolikor se bodo stranke počutile zaželjene, se bodo k vam rade vračale. Povprašajte jih za mnenje in ga kasneje tudi upoštevajte. S tem boste tudi povečali zaupanje v vas, hkrati pa pridobili koristne nasvete, kako še bolj izboljšati vaše storitve oziroma izdelke.

Nagrajujte zvestobo. Trgovske verige, kot so na primer Tuš in Mercator, se zavedajo, da se kupci zaradi nagrajevanja za zvestobo radi vračajo. Izdelajte kartice zvestobe in strankam ponudite popuste za naslednje nakupe. V prazničnih časih jih lahko nagradite tudi s preprostim, a uporabnim darilcem ali pa priredite brezplačen koncert. V kolikor vaš proračun večjih izdatkov ne dovoljuje, pa vedite, da je ponavadi dovolj že preprosta zahvala.

Vir: Canada One

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje