Pridobite stalne stranke

Kot podjetnik si najverjetneje ne želite le strank, ki bi občasno koristile vaše storitve. Želite si pridobiti stranke, ki bodo z vami ostale do konca življenja. Da bi to dosegli, morate ustvariti dober prvi vtis, katerega morate ohranjati tudi vnaprej.
Pridobite stalne stranke

Pridobite stalne stranke (slika: sxc.hu)

Uspešni podjetniki se zavedajo, da je zadovoljstvo strank ključ do uspešnega podjetja. Zato posvečajo veliko pozornosti strankam, njihovim željam in predlogom. Ker je znano dejstvo, da je stranko veliko enostavneje obdržati, kot pa poiskati, je vsak korak, ki ga namenimo ohranitvi stranke, vreden našega časa.

Kvaliteta produktov in storitev je zelo pomembna, a ni najpomembnejša. Včasih največ štejejo dobre komunikacijske sposobnosti podjetnikov in tržnikov, zato si preberite nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali, da se bodo stranke rade vračale k vam.

Vzpostavite zaupanje. Zaupanje je temelj vsakega uspešnega odnosa. Vedno delajte v prid strankam in jim dajajte občutek, da se ves čas trudite za njihov dobrobit. Ne krhajte zaupanja z nepotrebnimi napakami, kot je na primer zamujanje na sestanke ali zakasnelo odgovarjanje na elektronsko pošto.

Poskrbite za dobro komunikacijo. V kolikor se bodo stranke počutile zaželjene, se bodo k vam rade vračale. Povprašajte jih za mnenje in ga kasneje tudi upoštevajte. S tem boste tudi povečali zaupanje v vas, hkrati pa pridobili koristne nasvete, kako še bolj izboljšati vaše storitve oziroma izdelke.

Nagrajujte zvestobo. Trgovske verige, kot so na primer Tuš in Mercator, se zavedajo, da se kupci zaradi nagrajevanja za zvestobo radi vračajo. Izdelajte kartice zvestobe in strankam ponudite popuste za naslednje nakupe. V prazničnih časih jih lahko nagradite tudi s preprostim, a uporabnim darilcem ali pa priredite brezplačen koncert. V kolikor vaš proračun večjih izdatkov ne dovoljuje, pa vedite, da je ponavadi dovolj že preprosta zahvala.

Vir: Canada One

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje