Prihodki od mobilnega oglaševanja čedalje višji

Leta 2013 so se prihodki od mobilnega oglaševanja na svetovni ravni povečali kar za 92 odstotkov - s 7,6 milijarde evrov v letu 2012 na lanskih 14,6 milijarde evrov. Mobilno oglaševanje očitno postaja čedalje pomembnejši del marketinškega spleta.
Prihodki od mobilnega oglaševanja čedalje višji

Prihodki od mobilnega oglaševanja čedalje večji (Vir slike: Freeimages.com)

Raziskava, ki so jo opravili pri IAB Europe, Centru za odličnost v mobilnem marketingu pri ameriškem IAB in raziskovalni družbi IHS Technology, je pokazala, da med posameznimi oblikami mobilnega oglaševanja največjo rast dosegajo mobilni prikazni oglasi, kjer je rast kar 123-odstotna. Sledi mobilno iskalno oglaševanje z 92-odstotno rastjo.

Omenjena rast je posledica povečanja števila pametnih telefonov in možnosti geolokacijskega iskanja. Najmanjšo rast beleži pošiljanje oglasnih SMS-sporočil, tu je rast 19-odstotna, saj uporabniki vedno manj uporabljajo storitve SMS in MMS in se raje zatekajo k alternativnim platformam.

Mobilno iskalno oglaševanje ostaja največji segment mobilnega oglaševanja in z 48,9-odstotnim deležem celotnih mobilnih oglaševalskih prihodkov znaša 7,1 milijarde evrov. Mobilno prikazno oglaševanje ima 41,5-odstotni delež in je lani beležilo 6 milijard prihodkov, medtem ko ima sporočanje 9,6-odstotni delež, njegovi prihodki pa znašajo 1,4 milijarde evrov.

Med svetovnimi regijami največji delež mobilnega oglaševanja pripada Severni Ameriki (41,9-odstotni delež, kar pomeni prihodke v višini 6,1 milijarde evrov), sledi azijsko-pacifiška regija (38,9-odstotni delež s prihodki v višini 5,7 milijarde evrov). Evropa je s precej manjšim, 17,3-odstotnim deležem, na tretjem mestu z 2,5 milijarde mobilnih oglaševalskih prihodkov. Delež Bližnjega vzhoda in Afrike v mobilnem oglaševalskem kolaču je 1,2-odstoten in je vreden 170 milijonov evrov, medtem ko ima Latinska Amerika s 109 milijoni evrov le 0,7-odstoten delež.

Latinska Amerika se kljub temu ponaša z daleč največjo rastjo prihodkov od mobilnega oglaševanja, kar 215-odstotno v primerjavi z letom 2012. V Severni Ameriki je bila rast 122-odstotna, v Evropi 90-odstotna, v azijsko-pacifiški regiji 69 odstotkov, na Bližnjem vzhodu in v Afriki pa 45-odstotna.

Townsend Feehan, direktorica evropskega Urada za interaktivno oglaševanje (IAB Europe), meni: »Podjetja vseh velikosti lahko zdaj nagovarjajo in vpletejo svoje stranke preko mobilnih platform, kar je tudi velika priložnost za založnike medijev. Toda številni založniki še nimajo mobilnih oglaševalskih strategij, poleg tega pa morajo pridobiti znanja s tega področja, katerega rast v veliki meri narekujejo oglasi znotraj aplikacij in nativno oglaševanje.«

»Omenjene številke dokazujejo vedno večjo rast mobilnega oglaševanja v marketinškem spletu,« meni Anna Bager, podpredsednica in direktorica Centra za odličnost v mobilnem marketingu pri IAB. »Impresivna rast mobilnega oglaševanja je nedvomno svetovni fenomen, saj jo beležimo v vsakem kotičku sveta,« dodaja Bagerjeva.

Po besedah Daniela Knappa, direktorja oglaševalskih raziskav pri raziskovalni hipi IHS in avtorja poročila, je pomembno predvsem to, »da je množičnost mobilne potrošnje povzročila spremembo v razmišljanju oglaševalcev.« Ti v vedno večji meri prepoznavajo mobilne platforme kot samostojen medij, ki nagrajuje opuščanje tradicionalnih marketinških načel, ki temeljijo na namiznih računalnikih.

Vir: IAB Slovenija

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje