Prilagodite ponudbo vašim kupcem

Avtor — 08.02.2012
Kupci so si med seboj različni in kot podjetnik morate ugotoviti, kaj posameznega kupca motivira k nakupu. Na tak način lahko kasneje oblikujete ponudbo glede na razloge, zakaj kupci želijo kupiti določen proizvod ali storitev in si s tem povečate prodajo.
Prilagodite ponudbo vašim kupcem

Prilagodite ponudbo vašim kupcem. (Vir slike: sxc.hu)

Mnogokrat se podjetnikom zdi njihov produkt dovolj dober, da bi se moral prodajati brez problema in ne posvečajo pozornosti temu, kaj si potrošniki resnično želijo. V nadaljevanju vam predstavljamo 6 načinov, kako prodati svoj produkt z upoštevanjem želja vaših kupcev.

  1. V kolikor je kupec natančen in si želi natančne informacije o produktu, potem mu to tudi ponudite. Takšne stranke želijo zgolj informacije o produktu in jim ne bo všeč, če jih boste spraševali za kaj produkt potrebujejo ali jih prepričevali o koristnosti le-tega.
  2. V kolikor stranka ne ve kaj si želi, postanite njen svetovalec.
  3. Nekateri kupci si bolj kot točno določen produkt želijo globoke odnose. V takšnem primeru nikar ne hitite s prodajo – raje s stranko ustvarite dolgoročen odnos. Takšnim strankam morate pokazati, da vam ni vseeno z osebnimi sestanki, telefonskimi klici in zanimanjem za njihovo osebno življenje (preko poslovnih meja).
  4. V kolikor stranka želi prestiž, potem jo zapišite na seznam prvorazrednih strank.
  5. Nekaterim strankam so najbolj pomembna zagotovila in garancije. Takšnim strankam morate zagotoviti dobro storitev po izvršenem poslu in poudarjati garancije ter zagotovila, ki jih nudite za vaš proizvod ali za vašo storitev.
  6. Vse stranke pa si ne želijo tesnih odnosov, veliko informacij ali mnogo zagotovil, nekatere stranke želijo kar se da hitro kupiti vaš produkt. V kolikor prepoznate takšno stranko nikar ne ovinkarite, hitro in učinkovito je tisto, kar si takšne stranke želijo.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial.

Preberite več >>
Vse za podjetje