Prilagodite ponudbo vašim kupcem

Kupci so si med seboj različni in kot podjetnik morate ugotoviti, kaj posameznega kupca motivira k nakupu. Na tak način lahko kasneje oblikujete ponudbo glede na razloge, zakaj kupci želijo kupiti določen proizvod ali storitev in si s tem povečate prodajo.
Prilagodite ponudbo vašim kupcem

Prilagodite ponudbo vašim kupcem. (Vir slike: sxc.hu)

Mnogokrat se podjetnikom zdi njihov produkt dovolj dober, da bi se moral prodajati brez problema in ne posvečajo pozornosti temu, kaj si potrošniki resnično želijo. V nadaljevanju vam predstavljamo 6 načinov, kako prodati svoj produkt z upoštevanjem želja vaših kupcev.

  1. V kolikor je kupec natančen in si želi natančne informacije o produktu, potem mu to tudi ponudite. Takšne stranke želijo zgolj informacije o produktu in jim ne bo všeč, če jih boste spraševali za kaj produkt potrebujejo ali jih prepričevali o koristnosti le-tega.
  2. V kolikor stranka ne ve kaj si želi, postanite njen svetovalec.
  3. Nekateri kupci si bolj kot točno določen produkt želijo globoke odnose. V takšnem primeru nikar ne hitite s prodajo – raje s stranko ustvarite dolgoročen odnos. Takšnim strankam morate pokazati, da vam ni vseeno z osebnimi sestanki, telefonskimi klici in zanimanjem za njihovo osebno življenje (preko poslovnih meja).
  4. V kolikor stranka želi prestiž, potem jo zapišite na seznam prvorazrednih strank.
  5. Nekaterim strankam so najbolj pomembna zagotovila in garancije. Takšnim strankam morate zagotoviti dobro storitev po izvršenem poslu in poudarjati garancije ter zagotovila, ki jih nudite za vaš proizvod ali za vašo storitev.
  6. Vse stranke pa si ne želijo tesnih odnosov, veliko informacij ali mnogo zagotovil, nekatere stranke želijo kar se da hitro kupiti vaš produkt. V kolikor prepoznate takšno stranko nikar ne ovinkarite, hitro in učinkovito je tisto, kar si takšne stranke želijo.

Vir: entrepreneur.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje