Primerjava Amazon MP3 in iTunes

Tidbits, ameriška stran ki se ukvarja predvsem z novicami o podjetju Apple, je objavila neposredno primerjavo znane spletne trgovine za glasbo, iTunes, s pred kratkim predstavljeno glasbeno trgovino strani Amazon.
Primerjava Amazon MP3 in iTunes

Amazonova trgovina zaenkrat še ni največja, je pa med prijaznejšimi za končne uporabnike.

In kako se strani izkažeta? Apple ima vsekakor prednost kar se tiče številčnosti glasbene zbirke. Premorejo približno tri krat več različnih pesmi kot pri Amazonu, šest milijonov proti dvema milijonoma. So pa zato pesmi pri slednjem rahlo cenejše, enako pa velja tudi za albume.

In največja razlika? Glasba iz Amazonove strani ni zaščitena z Digital Rights Managment (DRM), kar pomeni da deluje kjer koli, kadar koli. Pri Applovem iTunes lahko zaenkrat to rečemo le za majhen delež glasbe, kar pomeni da pesmi, kupljene preko iTunes, delujejo večinoma le na Applovih napravah.

Več o primerjavi: TidBits

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje