Primorsko-notranjska gazela 2011 je Kolektor Koling

Dnevnik d. d. je danes v Novi Gorici razglasil primorsko-notranjsko gazelo 2011. Najhitreje rastoče podjetje v regiji in šesti finalist izbora za naziv zlata gazela 2011 je podjetje za gradbeni inženiring, arhitekturno načrtovanje in projektiranje ogrevalnih sistemov Kolektor Koling.
Primorsko-notranjska gazela 2011 je Kolektor Koling

Primorsko-notranjska gazela 2011 je Kolektor Koling.

Kolektor Koling

Dejavnost podjetja temelji na štirih stebrih: gradbenemu inženiringu in arhitekturi; elektro in strojnih inštalacijah, ki vključujejo avtomatizacijo in servisiranje inštalacij; klimatizaciji in prezračevanju, ki vključuje proizvodnjo klimatskih naprav, projektiranje in izvedbo prezračevalnih omrežij; ter energetiki, ki vključuje toplotne črpalke in sprejemnike sončne energije. Danes ima podjetje največ dela in uspeha z inženiringom. V tujini so še nedavno delali le na trgih bivše Jugoslavije, predlani pa so začeli strateško vstopati tudi na zahodne trge. Prvi posel so naredili na Portugalskem v povezavi s francoskim podjetjem France Air, ki se ukvarja s klimatizacijo. Na Portugalskem so s svojimi klimatskimi napravami opremili celotno univerzo na Azorih, osrednjo portugalsko banko in več hotelov. Letos so sklenili posel z nemškimi železnicami in švedskim podjetjem DST. Prek švedskega podjetja so bile klimatske naprave poslane celo v Hong Kong.

Obrazložitev komisije

Strategija, ki Kolektor Kolingu zagotavlja rast – v petih letih je podjetje potrojilo vrednost prihodkov iz prodaje in jo v letu 2010 približalo 19 milijonom evrov – izhaja iz ponudbe celovite storitve: od ideje do izvedbe. Izbrani pristop je del vizije, da bodo v podjetju ostala samo delovna mesta, ki bodo imela najmanj 50.000 EUR dodane vrednosti. Operacije z malo dodano vrednostjo tako že postopoma oddajajo zunanjim izvajalcem. Da izbrana pot vodi v pravi smeri, kažejo prepričljivi rezultati: iz podpovprečne dodane vrednosti na zaposlenega v višini 26.371 evrov je v petih letih zrasla precej čez slovensko povprečje in v 2010 že presega 40.000 evrov. Kot pomemben uspeh v Kolektor Kolingu štejejo izgradnjo prepoznavne blagovne znamke in si smelo zastavljajo cilje na mednarodnih trgih: na področju inženiringa in instalacij želijo biti regijski igralec, na področju klimatizacije pa celo globalni.

Med nominirance za primorsko-notranjsko gazelo 2011 je metodološka komisija poleg podjetja Kolektor Koling izbrala še mesarsko podjetje Mesarija Prunk in podjetje SPIT, v katerem projektirajo nizke in visoke gradnje in čistilne naprave z izvedbo gradbeno-obrtniških del.

V 5 letih 986 novih delovnih mest

Sto najhitreje rastočih podjetij primorsko-notranjske regije je v petih letih med 2005 in 2010 več kot potrojilo (indeks 348) prihodke iz prodaje. Ob tem je sto gazel v petih letih ustvarilo 986 delovnih mest, kar predstavlja 16 odstotkov vseh novih delovnih mest v regiji. Po številu podjetij, ki presegajo povprečno dodano vrednost slovenskega gospodarstva na zaposlenega (35.152 evrov), so primorsko-notranjske gazele s 57 podjetji na prvem mestu med šestimi regijami. Prihodke iz prodaje so gazele v obdobju od 2005 do 2010 povečale 3,5-krat, medtem ko je regijsko gospodarstvo v tem obdobju zraslo za 11 odstotkov. V petih letih so gazele primorsko-notranjske regije omogočile 986 novih zaposlitev, kar je 16 odstotkov vseh novih delovnih mest v regiji v tem obdobju oziroma podvojitev števila delovnih mest v 100 podjetij na lestvici. Povprečna plača zaposlenega v gazeli je v letu 2010 dosegala 1.430 evrov.

Finalisti izbora Gazela 2011

Znanih je vseh 6 finalistov za zlato gazelo 2011. Poleg današnjega zmagovalca so to še: dravsko-pomurska gazela GMT, gazela Osrednje Slovenije 2011 XLAB, gorenjska gazela Lotrič, savinjsko-zasavska gazela KLS in dolenjsko-posavska gazela Mikrografija.

Sklepna prireditev Slovenska gazela 2011 bo v sredo, 26. oktobra, v Cankarjevem domu v Ljubljani. Podrobnejše informacije o projektu Gazela 2011 najdete na spletni strani, kjer najdete tudi medijsko središče s fotografijami.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje