Priprave malih trgovcev na morebitne vplive gospodarske krize

Svetovno gospodarstvo je trenutno v veliki krizi, kar bodo ali pa že občutijo na svoji koži tudi trgovci na drobno. Za preživetje podjetij morajo lastniki oz. managerji poiskati učinkovito orodje, s katerim bodo kupce obdržali tudi v tem obdobju ekonomske nestabilnosti.
Priprave malih trgovcev na morebitne vplive gospodarske krize

Trgovci zaenkrat še ne čutijo posledic gospodarske krize.

Trenutno le velike mednarodne trgovske verige (npr. Wal-Mart) beležijo dvig
prihodkov, ostali trgovci na drobno pa se že spopadajo z upadom prodaje in prihodkov.
Slovenski trgovci vplivov svetovne krize zaenkrat še ne čutijo, ugotavlja Dnevnik. Kljub temu pa se zavedajo, da se to lahko zgodi z
zamikom.

Ker je preventiva vedno boljša od kurative, morajo trgovci že zdaj pripraviti
plan aktivnosti, ki bi lahko ublažile posledice krize. Dober način ohranjanja
kupcev tudi v neugodnih časih, priporočljiv za manjše, samostojne trgovce na
drobno, je, da opredelijo določene skupine izdelkov, ki se v njihovih trgovinah
dobro prodajajo, in jih v času krize prodajajo po nižji ceni. Najprej morajo za
te skupine izdelkov narediti načrt trženjskih aktivnosti in terminski plan izvajanja
le-teh. S tem bodo takoj, ko se bodo začeli čutiti znaki krize (upad prodaje, zmanjšanje
dnevnega števila strank v trgovini), pripravljeni na boj za kupce. V času krize
postavijo akcijske cene vsake dva ali tri tedne za določeno skupino izdelkov (skupine
morajo biti med seboj raznolike). Akcija traja le dva ali tri dni, saj le tako
lahko doseže svoj namen – privabljanje kupcev. S tem si trgovina zagotovi dobro
prodajo in obstoj.

Vir: Business Opportunities Weblog

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje