Priprave malih trgovcev na morebitne vplive gospodarske krize

Avtor andrejaa22 — 17.11.2008
Komentiraj!
Svetovno gospodarstvo je trenutno v veliki krizi, kar bodo ali pa že občutijo na svoji koži tudi trgovci na drobno. Za preživetje podjetij morajo lastniki oz. managerji poiskati učinkovito orodje, s katerim bodo kupce obdržali tudi v tem obdobju ekonomske nestabilnosti.
Priprave malih trgovcev na morebitne vplive gospodarske krize

Trgovci zaenkrat še ne čutijo posledic gospodarske krize.

Trenutno le velike mednarodne trgovske verige (npr. Wal-Mart) beležijo dvig prihodkov, ostali trgovci na drobno pa se že spopadajo z upadom prodaje in prihodkov. Slovenski trgovci vplivov svetovne krize zaenkrat še ne čutijo, ugotavlja Dnevnik. Kljub temu pa se zavedajo, da se to lahko zgodi z zamikom.

Ker je preventiva vedno boljša od kurative, morajo trgovci že zdaj pripraviti plan aktivnosti, ki bi lahko ublažile posledice krize. Dober način ohranjanja kupcev tudi v neugodnih časih, priporočljiv za manjše, samostojne trgovce na drobno, je, da opredelijo določene skupine izdelkov, ki se v njihovih trgovinah dobro prodajajo, in jih v času krize prodajajo po nižji ceni. Najprej morajo za te skupine izdelkov narediti načrt trženjskih aktivnosti in terminski plan izvajanja le-teh. S tem bodo takoj, ko se bodo začeli čutiti znaki krize (upad prodaje, zmanjšanje dnevnega števila strank v trgovini), pripravljeni na boj za kupce. V času krize postavijo akcijske cene vsake dva ali tri tedne za določeno skupino izdelkov (skupine morajo biti med seboj raznolike). Akcija traja le dva ali tri dni, saj le tako lahko doseže svoj namen – privabljanje kupcev. S tem si trgovina zagotovi dobro prodajo in obstoj.


Vir: Business Opportunities Weblog

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!