Priprave malih trgovcev na morebitne vplive gospodarske krize

Svetovno gospodarstvo je trenutno v veliki krizi, kar bodo ali pa že občutijo na svoji koži tudi trgovci na drobno. Za preživetje podjetij morajo lastniki oz. managerji poiskati učinkovito orodje, s katerim bodo kupce obdržali tudi v tem obdobju ekonomske nestabilnosti.
Priprave malih trgovcev na morebitne vplive gospodarske krize

Trgovci zaenkrat še ne čutijo posledic gospodarske krize.

Trenutno le velike mednarodne trgovske verige (npr. Wal-Mart) beležijo dvig
prihodkov, ostali trgovci na drobno pa se že spopadajo z upadom prodaje in prihodkov.
Slovenski trgovci vplivov svetovne krize zaenkrat še ne čutijo, ugotavlja Dnevnik. Kljub temu pa se zavedajo, da se to lahko zgodi z
zamikom.

Ker je preventiva vedno boljša od kurative, morajo trgovci že zdaj pripraviti
plan aktivnosti, ki bi lahko ublažile posledice krize. Dober način ohranjanja
kupcev tudi v neugodnih časih, priporočljiv za manjše, samostojne trgovce na
drobno, je, da opredelijo določene skupine izdelkov, ki se v njihovih trgovinah
dobro prodajajo, in jih v času krize prodajajo po nižji ceni. Najprej morajo za
te skupine izdelkov narediti načrt trženjskih aktivnosti in terminski plan izvajanja
le-teh. S tem bodo takoj, ko se bodo začeli čutiti znaki krize (upad prodaje, zmanjšanje
dnevnega števila strank v trgovini), pripravljeni na boj za kupce. V času krize
postavijo akcijske cene vsake dva ali tri tedne za določeno skupino izdelkov (skupine
morajo biti med seboj raznolike). Akcija traja le dva ali tri dni, saj le tako
lahko doseže svoj namen – privabljanje kupcev. S tem si trgovina zagotovi dobro
prodajo in obstoj.

Vir: Business Opportunities Weblog

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje