Pripravite ponudbo, ki se ji kupci ne bodo mogli upreti

Beth Smith, lastnica Smith Browning Direct Inc., podjetja v Flagstaff Arizoni, ki se ukvarja s svetovanjem na področju neposrednega trženja, je z bralci spletne revije Entrepreneur.com delila nekaj najpomembnejših komponent ponudbe, ki se ji kupci ne bodo mogli upreti.
Pripravite ponudbo, ki se ji kupci ne bodo mogli upreti

Pripravite ponudbo, kakršni se kupci ne bodo mogli upreti (Vir slike: Freeimages.com)

 »Ponudbe so vaba,« pojasnjuje Smithova in dodaja, da uspešna podjetja to vabo zapakirajo na kupcem privlačen način. V nadaljevanju si preberite štiri najpomembnejše komponente ponudbe, kateri se kupci ne bodo mogli upreti, vaše podjetje pa bo uživalo visok dobiček.

1. Pripravite vabe za kupce

Podjetja morajo biti pripravljena ugotoviti, kaj je tisto, kar jih ločuje od konkurence, nato pa to sporočiti svojim potencialnim kupcem.

Letalska družba Jet Blue, na primer, je konec leta 2013 oznanila, da bodo od tedaj dalje družinski člani svoje letalske milje lahko združevali brez dodatnih stroškov. S takšno in z drugačnimi vabami lahko na svojo stran pridobite marsikaterega novega kupca ter tako povečate prodajo.

2. Omenite prihranke

Če boste ponudili količinske popuste za svojo storitev, vedno izračunajte končni prihranek za kupca. S tem bodo le-ti opazili prednosti vaše ponudbe in se tako lažje odločili za nakup.

3. Dodajte spodbudo

S spodbudo lahko potrošniku ponudite možnost, da vaše storitve oziroma izdelke preizkusi brez tveganja. Tak tip ponudbe da ponudniku misliti, »da bi bil nor, če bi jo ignoriral«, pravi Smithova.

Podjetje H&R Block, ki se ukvarja s pripravo davčnih napovedi, kot spodbudo ponuja brezplačno »drugo mnenje« svojih davčnih specialistov, ki tako v davčnih napovedih njihovih strank poiščejo olajšave, ki so morda bile spregledane.

Premije ali darila, ki so dodatek vaši storitvi oziroma izdelku, so prav tako zelo priljubljeni. Bodite le previdni, da darilo ne zasenči izdelka. 

4. Ustvarite občutek nujnosti

Brezplačen preizkus ali zavezovalna pogodba z majhno stopnjo tveganja je še en način, da pripravite kupce, da ukrepajo, pravi Smithova. Postavite lahko roke ali limite, da spodbudite kupce k nakupu.

Spletni prodajalec eBags nove kupce privablja s ponudbo »Steal of the Day«Stran prav tako prikazuje število izdelkov, ki so še na voljo, ter sporočilo »Pohitite, trenutno nakupuje X ljudi.« Smithova meni, da si zaradi tega kupci zastavijo vprašanje: »Kaj bom zamudil, če se ne odzovem?«

Če boste izvajali časovno omejeno ponudbo, Smithova še priporoča, naj le-ta traja od dva do štiri tedne.

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje