Pripravite ponudbo, ki se ji kupci ne bodo mogli upreti

Avtor Nejc Savodnik — 08.11.2014
Komentiraj!
Beth Smith, lastnica Smith Browning Direct Inc., podjetja v Flagstaff Arizoni, ki se ukvarja s svetovanjem na področju neposrednega trženja, je z bralci spletne revije Entrepreneur.com delila nekaj najpomembnejših komponent ponudbe, ki se ji kupci ne bodo mogli upreti.
Pripravite ponudbo, ki se ji kupci ne bodo mogli upreti

Pripravite ponudbo, kakršni se kupci ne bodo mogli upreti (Vir slike: Freeimages.com)

 »Ponudbe so vaba,« pojasnjuje Smithova in dodaja, da uspešna podjetja to vabo zapakirajo na kupcem privlačen način. V nadaljevanju si preberite štiri najpomembnejše komponente ponudbe, kateri se kupci ne bodo mogli upreti, vaše podjetje pa bo uživalo visok dobiček.

1. Pripravite vabe za kupce

Podjetja morajo biti pripravljena ugotoviti, kaj je tisto, kar jih ločuje od konkurence, nato pa to sporočiti svojim potencialnim kupcem.

Letalska družba Jet Blue, na primer, je konec leta 2013 oznanila, da bodo od tedaj dalje družinski člani svoje letalske milje lahko združevali brez dodatnih stroškov. S takšno in z drugačnimi vabami lahko na svojo stran pridobite marsikaterega novega kupca ter tako povečate prodajo.

2. Omenite prihranke

Če boste ponudili količinske popuste za svojo storitev, vedno izračunajte končni prihranek za kupca. S tem bodo le-ti opazili prednosti vaše ponudbe in se tako lažje odločili za nakup.

3. Dodajte spodbudo

S spodbudo lahko potrošniku ponudite možnost, da vaše storitve oziroma izdelke preizkusi brez tveganja. Tak tip ponudbe da ponudniku misliti, »da bi bil nor, če bi jo ignoriral«, pravi Smithova.

Podjetje H&R Block, ki se ukvarja s pripravo davčnih napovedi, kot spodbudo ponuja brezplačno »drugo mnenje« svojih davčnih specialistov, ki tako v davčnih napovedih njihovih strank poiščejo olajšave, ki so morda bile spregledane.

Premije ali darila, ki so dodatek vaši storitvi oziroma izdelku, so prav tako zelo priljubljeni. Bodite le previdni, da darilo ne zasenči izdelka. 

4. Ustvarite občutek nujnosti

Brezplačen preizkus ali zavezovalna pogodba z majhno stopnjo tveganja je še en način, da pripravite kupce, da ukrepajo, pravi Smithova. Postavite lahko roke ali limite, da spodbudite kupce k nakupu.

Spletni prodajalec eBags nove kupce privablja s ponudbo »Steal of the Day«Stran prav tako prikazuje število izdelkov, ki so še na voljo, ter sporočilo »Pohitite, trenutno nakupuje X ljudi.« Smithova meni, da si zaradi tega kupci zastavijo vprašanje: »Kaj bom zamudil, če se ne odzovem?«

Če boste izvajali časovno omejeno ponudbo, Smithova še priporoča, naj le-ta traja od dva do štiri tedne.

Vir: Entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice