Pripravite ponudbo, ki se ji kupci ne bodo mogli upreti

Beth Smith, lastnica Smith Browning Direct Inc., podjetja v Flagstaff Arizoni, ki se ukvarja s svetovanjem na področju neposrednega trženja, je z bralci spletne revije Entrepreneur.com delila nekaj najpomembnejših komponent ponudbe, ki se ji kupci ne bodo mogli upreti.
Pripravite ponudbo, ki se ji kupci ne bodo mogli upreti

Pripravite ponudbo, kakršni se kupci ne bodo mogli upreti (Vir slike: Freeimages.com)

 »Ponudbe so vaba,« pojasnjuje Smithova in dodaja, da uspešna podjetja to vabo zapakirajo na kupcem privlačen način. V nadaljevanju si preberite štiri najpomembnejše komponente ponudbe, kateri se kupci ne bodo mogli upreti, vaše podjetje pa bo uživalo visok dobiček.

1. Pripravite vabe za kupce

Podjetja morajo biti pripravljena ugotoviti, kaj je tisto, kar jih ločuje od konkurence, nato pa to sporočiti svojim potencialnim kupcem.

Letalska družba Jet Blue, na primer, je konec leta 2013 oznanila, da bodo od tedaj dalje družinski člani svoje letalske milje lahko združevali brez dodatnih stroškov. S takšno in z drugačnimi vabami lahko na svojo stran pridobite marsikaterega novega kupca ter tako povečate prodajo.

2. Omenite prihranke

Če boste ponudili količinske popuste za svojo storitev, vedno izračunajte končni prihranek za kupca. S tem bodo le-ti opazili prednosti vaše ponudbe in se tako lažje odločili za nakup.

3. Dodajte spodbudo

S spodbudo lahko potrošniku ponudite možnost, da vaše storitve oziroma izdelke preizkusi brez tveganja. Tak tip ponudbe da ponudniku misliti, »da bi bil nor, če bi jo ignoriral«, pravi Smithova.

Podjetje H&R Block, ki se ukvarja s pripravo davčnih napovedi, kot spodbudo ponuja brezplačno »drugo mnenje« svojih davčnih specialistov, ki tako v davčnih napovedih njihovih strank poiščejo olajšave, ki so morda bile spregledane.

Premije ali darila, ki so dodatek vaši storitvi oziroma izdelku, so prav tako zelo priljubljeni. Bodite le previdni, da darilo ne zasenči izdelka. 

4. Ustvarite občutek nujnosti

Brezplačen preizkus ali zavezovalna pogodba z majhno stopnjo tveganja je še en način, da pripravite kupce, da ukrepajo, pravi Smithova. Postavite lahko roke ali limite, da spodbudite kupce k nakupu.

Spletni prodajalec eBags nove kupce privablja s ponudbo »Steal of the Day«Stran prav tako prikazuje število izdelkov, ki so še na voljo, ter sporočilo »Pohitite, trenutno nakupuje X ljudi.« Smithova meni, da si zaradi tega kupci zastavijo vprašanje: »Kaj bom zamudil, če se ne odzovem?«

Če boste izvajali časovno omejeno ponudbo, Smithova še priporoča, naj le-ta traja od dva do štiri tedne.

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje