Pripravite svojo spletno strategijo z Nastjo iz Malinca.si

Izobraževanje je namenjeno tistim, ki spletne trgovine še nimajo (začetnikom spletne prodaje) kot tudi tistim, ki spletno trgovino že imajo in bi radi povečali prodajo preko spleta oziroma naredili celovito spletno strategijo. Delavnico vodi Nastja Kramer, Malinca.si.
Pripravite svojo spletno strategijo z Nastjo iz Malinca.si

Delavnica: Priprava spletne strategije [Malinca.si]

V sklopu izobraževanj bo vsak zase pripravil spletno strategijo (za izbrano obdobje). Pri tem se boste posvetili naslednjim točkam:

  • Pregled in določanje možnih KPI-jev (ključni indikatorji uspeha)
  • Segmentiranje kupcev in ciljne skupine
  • Priprava Canvas modela in/ali vitkega okvirja
  • Faze nakupnega procesa in kako razviti dobra uporabniško izkušnjo
  • Osnove razvoja blagovne znamke preko spleta
  • Pregled glavnih prodajnih elementov vsake spletne trgovine
  • Grajenje baze kontaktov potencialnih strank preko spleta
  • Priprava spletne nagradne igre (vsak si jo bo brezplačno lahko pripravil sam preko programa Tochko)
  • Pregled spletnih aplikacij in modulov za povečanje spletne prodaje
  • Pregled spletnih prodajanih kanalov
  • Pregled orodij za merjenje rezultatov in analitik
  • Komunikacija preko družabnih omrežij in Facebook oglaševanje
  • Google adwords oglaševanje (osnove)
  • Email marketing (katero orodje izbrati n kako napisati dober email)
  • Priprava marketinškega akcijskega načrta
Skupaj kar 14 ur nasvetov!

Vse boste delali na konkretnih, resničnih primerih in rešitvah. Po prijavi na izobraževanja boste prejeli vprašalnik, na podlagi katerega bo Nastja vsakemu posamezniku pripravila individualno skripto po kateri boste delali na izobraževanjih. Določene začetne probleme in usmeritve boste preko emaila skušali rešiti že pred samim začetkom izobraževanj. Nastja pripravlja dve delavnici:

  • Tisti, ki spletno trgovino že imajo: 26. 11. in 4. 12.
  • Tisti, ki spletno trgovino načrtujejo: 27. 11. in 3. 12.

S prijavo do 15. novembra prihranite 100 evrov! Preverite >>

O Nastji Kramer

Skupaj z Andrejo (soustanoviteljico Malince) sta uspeli v 16 mesecih (junij 2013 – oktober 2014) z minimalnim začetnim vložkom (7.500 €) odpreti podjetje in:

  • Nastja Krameriz 0 € ustvariti 30.000 € mesečne prodaje preko spleta,
  • zgraditi svojo lastno blagovno znamko Malinca pod katero se prodaja že več kot 120 zdravih izdelkov,
  • zbrati skupnost več kot 60.000 sledilcev na Facebooku in 35.000 bralcev Malincinih e-novičk,
  • ustvariti portal z zdravimi recepti in trgovino z zdravo prehrano, ki je imela v 16 mesecih več kot 2.300.000 ogledov strani in 285.000 unikatnih obiskovalcev,
  • prodreti na Hrvaški trg in razširiti znamko Malinca v veleprodajo,
  • priti v finale izbora za Mladega podjetnika leta 2014,
  • vložiti več tisoč evrov in veliko časa za različna izobraževanja.

Škoda bi bilo zamuditi toliko nasvetov iz prve roke. Prijavite se >>

Prijavi se na e-novice!