Primeri dobrih praks za mobilni marketing

The Direct Marketing Association (DMA) je na svoji spletni strani objavila dokument z dobrimi praksami pri uporabi mobilnega marketinga.
Primeri dobrih praks za mobilni marketing

Če je pravilno izveden je lahko mobilni marketing dober način promocije vašega podjetja.

Glede na to, da
število mobilno-marketinških akcij zelo narašča, je potreba po
dobrih praksah velika. Številni ponudniki so namreč v preteklosti izkoriščali luknje v zakonodaji in nov medij ter s tem panogi
naredili veliko škodo. V priročniku dobre prakse gre predvsem za
podrobnejša navodila kako izpeljati razne oblike mobilnega
marketinga kot so SMS marketing, Bluetooth marketing, nagradne igre
in podobno.

Med drugim je pomembno, da se uporabnikom pri SMS
marketingu ob vsakem prejetem sporočilu navede možnost odjave, ime
podjetja pošiljatelja in morebitne stroške. Slednjega se na žalost
(še) ne držijo vsi ponudniki mobilno-marketinških storitev, zato
je toliko pomembneje, da se o tem pozanimajo tudi podjetja
(naročniki), saj gre za njihove stalne in potencialne stranke.

 

Novico je po DMA povzel Jernej Horvat iz podjetja Honire

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje