Prisluhnite svojim strankam

Avtor Maja Borštnik — 06.03.2014
Komentiraj!
Ljudje bodo dostikrat razglabljali o vaših storitvah ali produktih, ki so jih koristili, ne glede na to, ali vam je to všeč ali ne. To se lahko dogaja v vsakdanjih pogovorih s prijatelji in znanci, svoje mnenje pa lahko širijo tudi javno s pomočjo interneta.
Prisluhnite svojim strankam

Prisluhnite svojim strankam (Vir slike: sxc.hu)

Mnenja potrošnikov, vaših strank, so zelo pomembna za podjetje. Obstaja več načinov, kako izvedeti, kaj se podi v glavah vaših strank. Eden izmed njih je ta, da uporabljate katerega izmed družbenih omrežij, kot sta na primer Facebook in Twitter, ki omogočata enostavno in dvosmerno komunikacijo. Pravzaprav lahko informacije o mnenju potrošnikov o vašem podjetju najdete vsepovsod na spletu, na primer na forumih, zasebnih blogih in podobnih spletnih mestih.

Takšno nenadzorovano širjenje informacij o vaših dejavnostih vam morda ne bo pogodu, toda razumeti morate, da gre pravzaprav za zelo dobro stvar, ki lahko koristi vašemu poslu. A le, če spremljate takšne objave v spletu in ste pripravljeni iz njih potegniti tudi kaj dobrega. 

Slišali boste številne pohvale, pa tudi mnoge kritike. Če je mnenje vaših strank v večini pozitivno, lahko z razširjanjem pozitivnih mnenj neposredno vplivate na potencialne kupce, da se odločijo za naslednji korak in za vašo storitev/produkt tudi zares odštejejo denar. Toda nikakor se ne smete ustrašiti, če slišite kritiko: tako boste vsaj vedeli, kako lahko popravite svoje napake in potrošnikom omogočite boljšo izkušnjo pri rabi vaših storitev/produktov.

S pravilnim odzivom na pridobljena mnenja vaših strank lahko naredite pomemben korak k uspehu. Ljudje namreč cenijo, če se njihove besede spoštuje in upošteva, to pa vam bodo vrnili s širjenjem dobre besede o vas in vašem podjetju.

Vir: Thoughts on Business

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice