Nova rubrika: Prispevki samostojnih podjetnikov za socialno varnost

Na portal smo v področje računovodstvo dodali novo rubriko: prispevki samostojnih podjetnikov za socialno varnost. Rubriko bomo mesečno dopolnjevali s podatki DURSa, saj se prispevki spreminjajo v omenjenem intervalu (vezani so na minimalno plačo).
Nova rubrika: Prispevki samostojnih podjetnikov za socialno varnost

Nova rubrika: za vas bomo redno spremljali nove prispevke.

Rubriko najdete v področju računovodstvo, pod naslovom Prispevki za samostojne podjetnike za socialno varnost.

Omenjene prispevke je potrebno mesečno plačevati davčnemu uradu in sicer 15. v mesecu za pretekli mesec. Kot verjetno že veste, podatke je od 1.1.2009 dalje potrebno posredovati prek sistema edavki.

O novih prispevkih vas bomo obveščali na osnovni strani portala med novicami, hkrati pa tudi v tedenskem e-obveščanju, zato ne oklevajte s prijavo!

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje