Problem ali priložnost?

Avtor Ursa Kostic — 29.06.2009
Komentiraj!
V vsakem problemu se skriva tudi priložnost, ki jo lahko izumitelji, ki se domislijo rešitve, izkoristijo in dobro vnovčijo. Tako lahko recimo podatki o veliki količini politega goriva v ameriških gospodinjstvih predstavljajo vzpodbudo za nove iznajdbe.
Problem ali priložnost?

Na probleme glejte s pozitivnega vidika.

Po podatkih ameriške okoljevarstvene agencije američani letno polijejo približno 17 milijonov litrov goriva, kar je verjetno posledica prenapolnjenih rezervoarjev kosilnic in drugih domačih pripomočkov.

V tem pa se skriva tudi poslovna priložnost. Izumitelji lahko ta podatek izkoristijo za oblikovanje nove naprave, ki bi preprečila polivanje goriva. Ena izmed idej je recimo lijak, ki bi prekinil dotok goriva, ko bi bil rezervoar poln in tako olajšal nalivanje.

Na probleme lahko torej gledamo tudi z bolj pozitivnega stališča in nam lahko namesto ovir predstavljajo izziv.

 

Vir: BusinessOpportunities

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!