Prodajajte svoj posel, ne izdelka!

Avtor Maruša Žibert — 11.11.2014
Komentiraj!
Eden od najbolj prepoznavnih motivacijskih ekspertov in strateških svetovalcev, Chet Holmes, je podjetnikom dal številne dobre nasvete, kako voditi posel in kako se povzpeti na vrh. Na karierni poti ne smemo zanemarjati izobraževalnega vidika, tako za zaposlene kot tudi samih vodij.
Prodajajte svoj posel, ne izdelka!

Načrtujte tudi svoj prosti čas, pravi Chet Holmes (Vir slike: YouTube).

Mesečna tržna publikacija Industry Week ga je označila za enega najboljših strokovnjakov v ZDA, Success Magazine pa, da je podiral prodajne rekorde, kamorkoli je šel. Na njegovem seznamu strank so se znašli American Express, Wells Fargo, Morgan Stanley, Pac Bell, Solomon Brothers, Citbank, Cosmar, Xerox in drugi. Sodeloval je pri več kot 500 oglaševalskih kampanjah in več kot 100 prodajnih sistemih.

Ko prodajate izdelek, prodajajte celotno zgodbo

Kakšen je njegov nasvet, kako se povzpeti na vrh? Eden od nasvetov pokojnega Holmsa, ki je velik del svojega življenja posvetil tudi karateju (in ga poučeval), je, da moramo prodajati posel, ne izdelka. Če se oseba odpravi v trgovino in želi kupiti kavč, prodajalec pa ji proda kavč, je to onzačil za taktično prodajo. Če pa se oseba med sprehodom po trgovini do kavča seznani s celotno zgodbo trgovine na trgu, je temu rekel strateška prodaja.

Izpostavljal je tudi pomen izobraževanja. Ne ustvarjajte prodajnikov, ampak marketinško usmerjene svetovalce. Z dobrim poznavanjem razmer na trgu lahko pridobite »neverjetno« kredibilnost.

Kako priti do prodajnega sestanka s komerkoli? Naučite se metode Cheta Holmesa >>

Informacije podajajte na pravilen način

Oblikujte vizualne informacije. Ljudje si zapomnijo 20 odstotkov vsega, kar slišijo in 20 odstotkov vsega, kar vidijo. Si pa zapomnijo kar 50 odstotkov vsega, kar slišijo in vidijo. S podajanjem informacij na vizualen način, radikalno povečate možnost pomnenja.

Nenehno trenirajte in ohranjajte kondicijo. Holmes je zagovarjal nenehno učenje. »Dober postaneš z nenehnim ponavljanjem pomembnih konceptov in veščin,« je trdil. Na področju prodaje in karateja postane človek dober le, če se osredotoči na nekaj postopkov, ki jih nenehno ponavlja.

Načrtovanje delovnih dni se vam bo obrestovalo

Pred tem pa je potrebno še kar precej postoriti. V ospredju naj bo načrtovanje delovnih dni, saj bomo s tem zmanjšali zmedo in stres. Namesto lovljenja rokov za projekte, s tem pa pomanjkanja časa za njihovo preverjanje in popravljanja napak, raje izberimo skrbno načrtovanje.

Načrt naj ima možnost prilagajanja, do katerega bo prišlo ob neizogibnih situacijah, pri tem pa mora biti v ospredju dosledno upoštevanje načrtovanih dejanj. Z vestnim in doslednih upoštevanjem načrtovanih dni boste vplivali na razvoj dobrih navad.

So vaši zaposleni jutranji ljudje?

Premislite, kako so »naravnani« vaši delavci. Nekateri so bolj ustvarjalni in delavni že navsezgodaj, nekateri pa na to stopnjo pridejo kakšno uro ali dve pozneje. Prvim dajte pomembne naloge že zjutraj, drugi skupini pa pozneje.

Načrtujte tudi svoj prosti čas! Ne zanemarjajte ga. Res je, ne sliši se prav nič zabavno – načrtovanje prostega časa. Ustvarjanje manjših sprememb ima lahko pomemben vpliv na produktivnost na delovnem mestu. Že zgodnejši odhod v posteljo ali pa vrsta hrane imata lahko pomemben vpliv na produktivnost. 

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice