Profilna fotografija na LinkedInu: napake in nasveti

Tisti, ki so na LinkedInu bolj domači, vam bodo rekli, da ne podcenjujte moči profilne fotografije na tem omrežju. Fotografija je prvi stik z drugim uporabnikom. Ni le manjši kvadrat, namenjen samemu sebi. Res je, tudi naš življenjepis je pomemben, a fotografija daje prvi, pomemben vtis.
Profilna fotografija na LinkedInu: napake in nasveti

Ne podcenjujte moči profilne fotografije na LinkedInu (Vir slike: YouTube).

Če si boste ustvarili račun na LinkedInu oziroma ga že imate, nujno dodajte še profilno fotografijo. S tem, ko jo boste dodali svojemu spletnemu življenjepisu, boste po nekaterih analizah, povečali svojo vidnost na omenjenem omrežju kar za 14-krat!

Izogibajte se fotografijam v kopalkah

LinkedIn je platforma za profesionalce, zato izberite primerno fotografijo. Fotografij v kopalkah, ne glede na to, kako dobro ste na njej videti, ni primerna za LinkedIn. Naj bo profesionalna.

Če si ne morete privoščiti profesionalnih fotografij, prosite prijatelja, da vas fotografira. Poznavalci vam bodo svetovali, da se v primeru, ko iščete novo službo, tudi primerno oblečete. Pomislite, kakšna bi lahko bila politika oblačenja v podjetju, v katerem bi se radi zaposlili. Temu primerno se nato oblecite. Improvizirajte.

Selfiji prepovedani

Fotografirate se lahko tudi sami – s samosprožilcem. Tukaj upoštevajte naslednje napotke, in sicer: fotografije, selfije, ki jih delate po možnosti v kopalnici, niso primerne za profilno fotografijo na LinkedInu. Selfiji nimajo mesta na LinkedInu.

Pri popravljanju, izboljševanju fotografij, ne pretiravajte z uporabo filtrov. Raje jih sploh ne uporabite – potencialni delodajalec si vas želi prvič (tudi prek spleta) spoznati takšne, kot ste.

Ne bodite preresni – izžarevajte pozitivno energijo

Nikoli ne objavljajte fotografije, na kateri ste preveč resni ali celo jezni. Objavite fotografijo, na kateri ste sproščeni in se malce smejite. »Reci siiiiir,« naj odseva fotografija. Delodajalci si želijo pozitivno naravnanih oseb, ne pa čete kolerikov.

Uporabite smeh v svojo korist

S tem boste odsevali tudi občutek zaupljive in dostopne osebe, zato si boste povečali možnosti, da vas bo potencialni delodajalec tudi dejansko povabil na razgovor. Smeh uporabite v svojo korist. Obrestoval se vam bo.

Namesto fotografij, na kateri ste v celoti prikazani, uporabite takšne, ki vam segajo največ do bokov. Najbolje je uporabiti takšne, na katerih ste predstavljeni do prsnega predela. Na fotografijah bodite sami, brez partnerjev in domačih ljubljenčkov.

Ljudje bodo raje klikali na vaš LinkedIn profil in vas tako spoznavali. To pa je tudi glavni namen tega računa, mar ne?

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje