Proizvajalci iger podvajajo zaslužke

Avtor Nika Penšek — 06.06.2008
Komentiraj!
V poletnem času je največ povpraševanja po video igrah. Letos so spremembo najbolj občutili Take-Two Interactive Software, založniki igre Grand Theft Auto.
Proizvajalci iger podvajajo zaslužke

Igra Grand Theft Auto prinaša letos podvojen dobiček.

Založba je z igro Grand Theft Auto zaslužila 540 milijonov dolarjev, kar je več kot dvakrat več, glede na enako obdobje lansko leto, ko so zaslužili 205,4 milijona dolarjev. Zasluga gre predvsem novi izdaji igre Grand Theft Auto IV, ki se je začela prodajati konec aprila. V enem mesecu je bilo prodanih 8,5 milijona kopij igre.

Electronic Arts, ki je največji tekmec Take-Two Interactive Software, si je založbo v zadnjem času prizadeval prevzeti. Za odkup je ponudil 2 milijardi dolarjev, kar pa je trenutno cena, ki je pod tržno. Za prevzem pa morajo biti zadovoljeni še nekateri pogoji postavljeni z obeh strani.

Sicer pa je povpraševanje veliko tudi za dve popolnoma drugačni igri: "Lego Indiana Jones" in "Ninja Gaiden 2". Na vrhu ostaja tudi igra, razvita na podlagi kultnih filmov, "Lego Star Wars", pod založbo LucasArts. Igralci vodijo junake skozi ključne scene prvih treh filmov, oblikovani pa so kot virtualne Lego kocke. Gre za uspešen poskus vzbujanja nostalgije pri ljudeh, ki so se v mladosti veliko igrali z Lego kockami.


Vir: The New York Times

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!