Projekt Koto uspešno pričel s spletno Indiegogo kampanjo

Najnovejšo slovensko Indiegogo kampanjo je zaznamoval zelo uspešen štart. Koto, pametni senzor za dom, je namreč že v prvih treh urah trajanja kampanje zbral 10 tisoč dolarjev ter s tem dosegel že 20 odstotkov zastavljenega cilja.
Projekt Koto uspešno pričel s spletno Indiegogo kampanjo

Projekt Koto uspešno pričel s spletno Indiegogo kampanjo (Vir slike: Indiegogo)

Le tri ure je preteklo, odkar je na Indiegogu, priljubljeni spletni platformi za množično financiranje, zaživel nov slovenski projekt Koto in zbral 10 tisoč dolarjev denarnih sredstev. S tem se je projekt, za katerim stoji izkušena ekipa, ki je razvila tudi zelo uspešni produkt CubeSensors, hitro približal zastavljenemu cilju v višini 50 tisoč dolarjev.

Gre za napravo, namenjeno izboljšavi življenjskih pogojev v stanovanjih, na delovnih mestih in drugih zaprtih prostorih, v katerih posameznik preživi več ur dnevno.

Podprite projekt na Indiegogo >>

Ekipa je zasnovala tri različice produkta. Koto Blink je najosnovnejša različica pametnega senzorja, ki z natančnim zaznavanjem temperature, vlage, svetlobe in hrupa uporabniku omogoči, da prilagodi pogoje v prostoru tako, da so ti najbolj optimalni – naj bo to z odpiranjem okna, vklapljanjem izsuševalca vlage ipd.. Koto Air poleg vsega naštetega omogoča tudi merjenje onesnaženosti zraka ter prahu v zraku, zato je priporočljiv predvsem za astmatike, otroke ter starejše, ki zaradi omenjenih dveh dejavnikov zbolijo veliko hitreje kot preostala populacija. Tu je še Koto Storm, ki prav tako predstavlja nadgrajeno najosnovnejšo različico, saj uporabniku poleg osnovnih funkcij omogoča še merjenje sprememb v tlaku in predvidevanje morebitnih strel v času nevihte. Koto torej predstavlja odličen pripomoček za družine in podjetja, ki želijo živeti v bolj zdravem in varnem okolju, v katerem ni plesni in drugih strupenih snovi. 

Projekt Koto je pravzaprav nastal kot nadaljevanje projekta CubeSensors, pametnega senzorja, ki že krasi domove v več kot 50 državah sveta. Člani ekipe so prisluhnili svojim uporabnikom, upoštevali njihove želje in nastal je izboljšani, napredni pametni senzor Koto. 

Ekipa, ki jo sestavljajo Aleš Špetič (soustanovitelj in izvršni direktor startupa Koto Labs), Marko Mrdjenovič (soustanovitelj in vodja tehnološkega oddelka startupa Koto Labs), Andrej Štrancar (razvojnik strojne opreme), Rok Česnovar (razvojnik strojno-programske opreme), Alja Isaković (trženje), Maša Černovšek Logar (dizajn), David Panzalović (razvojnik programske opreme) in Matjaž Mrdjenovič (produkcija), denarna sredstva potrebuje za pokritje stroškov proizvodnje, pridobivanja potrebnih certifikatov, razvoja aplikacije in trženja. 

Podprite projekt na Indiegogo >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija. Preberite več >>

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje