Projekt Koto uspešno pričel s spletno Indiegogo kampanjo

Najnovejšo slovensko Indiegogo kampanjo je zaznamoval zelo uspešen štart. Koto, pametni senzor za dom, je namreč že v prvih treh urah trajanja kampanje zbral 10 tisoč dolarjev ter s tem dosegel že 20 odstotkov zastavljenega cilja.
Projekt Koto uspešno pričel s spletno Indiegogo kampanjo

Projekt Koto uspešno pričel s spletno Indiegogo kampanjo (Vir slike: Indiegogo)

Le tri ure je preteklo, odkar je na Indiegogu, priljubljeni spletni platformi za množično financiranje, zaživel nov slovenski projekt Koto in zbral 10 tisoč dolarjev denarnih sredstev. S tem se je projekt, za katerim stoji izkušena ekipa, ki je razvila tudi zelo uspešni produkt CubeSensors, hitro približal zastavljenemu cilju v višini 50 tisoč dolarjev.

Gre za napravo, namenjeno izboljšavi življenjskih pogojev v stanovanjih, na delovnih mestih in drugih zaprtih prostorih, v katerih posameznik preživi več ur dnevno.

Podprite projekt na Indiegogo >>

Ekipa je zasnovala tri različice produkta. Koto Blink je najosnovnejša različica pametnega senzorja, ki z natančnim zaznavanjem temperature, vlage, svetlobe in hrupa uporabniku omogoči, da prilagodi pogoje v prostoru tako, da so ti najbolj optimalni – naj bo to z odpiranjem okna, vklapljanjem izsuševalca vlage ipd.. Koto Air poleg vsega naštetega omogoča tudi merjenje onesnaženosti zraka ter prahu v zraku, zato je priporočljiv predvsem za astmatike, otroke ter starejše, ki zaradi omenjenih dveh dejavnikov zbolijo veliko hitreje kot preostala populacija. Tu je še Koto Storm, ki prav tako predstavlja nadgrajeno najosnovnejšo različico, saj uporabniku poleg osnovnih funkcij omogoča še merjenje sprememb v tlaku in predvidevanje morebitnih strel v času nevihte. Koto torej predstavlja odličen pripomoček za družine in podjetja, ki želijo živeti v bolj zdravem in varnem okolju, v katerem ni plesni in drugih strupenih snovi. 

Projekt Koto je pravzaprav nastal kot nadaljevanje projekta CubeSensors, pametnega senzorja, ki že krasi domove v več kot 50 državah sveta. Člani ekipe so prisluhnili svojim uporabnikom, upoštevali njihove želje in nastal je izboljšani, napredni pametni senzor Koto. 

Ekipa, ki jo sestavljajo Aleš Špetič (soustanovitelj in izvršni direktor startupa Koto Labs), Marko Mrdjenovič (soustanovitelj in vodja tehnološkega oddelka startupa Koto Labs), Andrej Štrancar (razvojnik strojne opreme), Rok Česnovar (razvojnik strojno-programske opreme), Alja Isaković (trženje), Maša Černovšek Logar (dizajn), David Panzalović (razvojnik programske opreme) in Matjaž Mrdjenovič (produkcija), denarna sredstva potrebuje za pokritje stroškov proizvodnje, pridobivanja potrebnih certifikatov, razvoja aplikacije in trženja. 

Podprite projekt na Indiegogo >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje