Projekt Koto uspešno pričel s spletno Indiegogo kampanjo

Najnovejšo slovensko Indiegogo kampanjo je zaznamoval zelo uspešen štart. Koto, pametni senzor za dom, je namreč že v prvih treh urah trajanja kampanje zbral 10 tisoč dolarjev ter s tem dosegel že 20 odstotkov zastavljenega cilja.
Projekt Koto uspešno pričel s spletno Indiegogo kampanjo

Projekt Koto uspešno pričel s spletno Indiegogo kampanjo (Vir slike: Indiegogo)

Le tri ure je preteklo, odkar je na Indiegogu, priljubljeni spletni platformi za množično financiranje, zaživel nov slovenski projekt Koto in zbral 10 tisoč dolarjev denarnih sredstev. S tem se je projekt, za katerim stoji izkušena ekipa, ki je razvila tudi zelo uspešni produkt CubeSensors, hitro približal zastavljenemu cilju v višini 50 tisoč dolarjev.

Gre za napravo, namenjeno izboljšavi življenjskih pogojev v stanovanjih, na delovnih mestih in drugih zaprtih prostorih, v katerih posameznik preživi več ur dnevno.

Podprite projekt na Indiegogo >>

Ekipa je zasnovala tri različice produkta. Koto Blink je najosnovnejša različica pametnega senzorja, ki z natančnim zaznavanjem temperature, vlage, svetlobe in hrupa uporabniku omogoči, da prilagodi pogoje v prostoru tako, da so ti najbolj optimalni – naj bo to z odpiranjem okna, vklapljanjem izsuševalca vlage ipd.. Koto Air poleg vsega naštetega omogoča tudi merjenje onesnaženosti zraka ter prahu v zraku, zato je priporočljiv predvsem za astmatike, otroke ter starejše, ki zaradi omenjenih dveh dejavnikov zbolijo veliko hitreje kot preostala populacija. Tu je še Koto Storm, ki prav tako predstavlja nadgrajeno najosnovnejšo različico, saj uporabniku poleg osnovnih funkcij omogoča še merjenje sprememb v tlaku in predvidevanje morebitnih strel v času nevihte. Koto torej predstavlja odličen pripomoček za družine in podjetja, ki želijo živeti v bolj zdravem in varnem okolju, v katerem ni plesni in drugih strupenih snovi. 

Projekt Koto je pravzaprav nastal kot nadaljevanje projekta CubeSensors, pametnega senzorja, ki že krasi domove v več kot 50 državah sveta. Člani ekipe so prisluhnili svojim uporabnikom, upoštevali njihove želje in nastal je izboljšani, napredni pametni senzor Koto. 

Ekipa, ki jo sestavljajo Aleš Špetič (soustanovitelj in izvršni direktor startupa Koto Labs), Marko Mrdjenovič (soustanovitelj in vodja tehnološkega oddelka startupa Koto Labs), Andrej Štrancar (razvojnik strojne opreme), Rok Česnovar (razvojnik strojno-programske opreme), Alja Isaković (trženje), Maša Černovšek Logar (dizajn), David Panzalović (razvojnik programske opreme) in Matjaž Mrdjenovič (produkcija), denarna sredstva potrebuje za pokritje stroškov proizvodnje, pridobivanja potrebnih certifikatov, razvoja aplikacije in trženja. 

Podprite projekt na Indiegogo >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje