Protesti Facebookovih uporabnikov

Facebook je doživel že drugi večji protest svojih uporabnikov
Protesti Facebookovih uporabnikov

Facebook je upošteval svoje uporabnike.

V nekaj dneh je namreč kar 50.000 članov te družabne mreže podpisalo spletno peticijo, v kateri zahtevajo prenehanje posredovanja informacij o nakupnih navadah uporabnikov mreže. Nov oglaševalski program je namreč pošiljal informacije o tem, kaj uporabnikovi prijatelji kupujejo na različnih spletnih strani (ki za poslane podatke seveda plačajo).

Uporabniki so želeli odstranitev “storitve” po najkrajšem postopku, s čimer pa se Facebook ni strinjal. Pod težo pritiska, sicer zelo skromnega deleža uporabnikov so popustili. Sedaj je pošiljanje informacij mogoče le s privolitvijo. Za peticijo stoji gibanje MoveOn.org, ki je izvedlo že nekaj podobnih spletnih peticij.

Facebooku je tako spodletel še eden izmed korakov, kako svojo sicer izjemno popularno storitev monetizirati. Kljub temu direktor mreže pravi, da dolgoročno računa na uspeh tovrstnega pridobivanja sponzorskih sredstev.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje