Protesti Facebookovih uporabnikov

Facebook je doživel že drugi večji protest svojih uporabnikov
Protesti Facebookovih uporabnikov

Facebook je upošteval svoje uporabnike.

V nekaj dneh je namreč kar 50.000 članov te družabne mreže podpisalo spletno peticijo, v kateri zahtevajo prenehanje posredovanja informacij o nakupnih navadah uporabnikov mreže. Nov oglaševalski program je namreč pošiljal informacije o tem, kaj uporabnikovi prijatelji kupujejo na različnih spletnih strani (ki za poslane podatke seveda plačajo).

Uporabniki so želeli odstranitev “storitve” po najkrajšem postopku, s čimer pa se Facebook ni strinjal. Pod težo pritiska, sicer zelo skromnega deleža uporabnikov so popustili. Sedaj je pošiljanje informacij mogoče le s privolitvijo. Za peticijo stoji gibanje MoveOn.org, ki je izvedlo že nekaj podobnih spletnih peticij.

Facebooku je tako spodletel še eden izmed korakov, kako svojo sicer izjemno popularno storitev monetizirati. Kljub temu direktor mreže pravi, da dolgoročno računa na uspeh tovrstnega pridobivanja sponzorskih sredstev.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje